• Anonym (Pusspuss)

    Pussa på hela kroppen

    Får din kille pussa dig på hela kroppen när du är naken?

  • Svar på tråden Pussa på hela kroppen
  • Viccan92

    Jadå utom fötterna för då lär han nog få en spark.

  • Anonym (Pusspuss)
    CitronTulo skrev 2019-10-11 08:02:52 följande:

    Jaa, absolut! Varför skulle han inte få det om han vill?


    Hmm... Vissa, kanske yngre, tjejer kanske inte är helt bekväma med det. Få tjejer smeka en killes hela kropp.
  • Anonym (Pusspuss)
    Viccan92 skrev 2019-10-11 08:31:40 följande:

    Jadå utom fötterna för då lär han nog få en spark.


    Är fötterna heliga?
  • Anonym (Pusspuss)

    Får han pussa på könet? Ja, inte slicka här då alltså.

  • Anonym (B)

    Ja jag brukar kyssa över hela hennes kropp och fittan också ibland, uppskattas alltid mycket.

  • Anonym (ann)

    Nej det är min kropp, han får pussa på sej själv.

  • Anonym (Kim)

    Får börja med att pussa allt utom erogena zoner. Om det är läge inkludera även dem. Pussar som övergår till kyssar. Sen...

  • Anonym (Bill)
    Anonym (Pusspuss) skrev 2019-10-11 11:36:30 följande:
    Hmm... Vissa, kanske yngre, tjejer kanske inte är helt bekväma med det. Få tjejer smeka en killes hela kropp.
    Kvinnor har generellt inte samma typ av åtrå till en manskropp som en man har till en kvinnokropp. Det är väldigt stor skillnad. När en man smeker och pussar på en naken kvinna är det en del i förberedelsen att mannen ska få stånd så att han genomföra ett samlag - samtidigt som kvinnan njuter av det och gör sig tillgänglig.

    Samma parningsbeteende finns inte hos kvinnan. Hon har en kropp som ska locka mannen till sex, det räcker oftast med psykologiska sexuella signaler där hon på olika visar sin tillgänglighet. 
  • Anonym (Puzzel)

    Han får pussa mig överallt, och gör det också. Samma sak gör jag med honom. Dock ogillar jag fötter så håller mig bort från dem och föredrar att även han håller sig bort från mina.

  • Viccan92
    Anonym (Pusspuss) skrev 2019-10-11 11:36:59 följande:

    Är fötterna heliga?


    Nej men jag är extremt kittlig.
  • Pussan

    Han får verkligen pussa och slicka precis var han vill. Fötterna inte minst, att bli slickad under fotsulorna är helskönt!

  • Anonym (linn)

    Han får pussa mig överallt även om det finns ställen jag inte vill bli pussad på.

Svar på tråden Pussa på hela kroppen