• Anonym (BB)

    Fan är felet på mig?

    Hej alla

    Jag är en man på 32 år och har länge gått runt och tänkt, vad är felet.

    Jag tycker inte sex är skönt. De här vanliga stoppa in den och sen köra fram och tillbaka. Jag kan göra så I evigheter utan att komma. Oralsex bara vanligt kommer jag inte heller av och bli avrunkad ska vi inte ens gå in på.

    Jag kommer och tycker det är jätte skönt när jag själv onanerar. Jag har varit såhär sen jag var 13år typ.

    De enda jag kommer ihåg som hänt ett par gånger genom åren är att jag tycker det är extremt skönt att ha sex efter man har bråkat. Där man fortfarande kanske inte är helt "kompisar" jag lixom "hatknullar" hennes med massa irritation och ilska. De få gånger de har hänt har de varit typ de skönaste jag har varit med om.

    Fan är grejen? Kan någon hjälpa mig här

  • Svar på tråden Fan är felet på mig?
  • Anonym (Dimino)

    Du är kanske dominant och vill ha en undergiven kvinna?

    Dessutom så är kvinnor fullt kapabla att lära sig den tekniken du önskar för att njuta. Öppna munnen eller visa själv.

    Man lär sig otroligt mycket på att iaktta sin partner vid onani. Kanske inte så populärt vid ons men när du lärt känna tjejen så ni är bekväma med varann, då kan man ta upp det.

  • Anonym (V)

    Det krävs kanske lite mer än vanilj för dig? Testat rapeplay? Eller åtminstone att få dra ett ordentligt tag om tjejens hår och att strypa henne?

    Vilken sorts porr tänder du på?

  • Anonym (BB)

    Jag hade inte reflekterat så mycket kring de innan men nu när jag tänker på de så finns en porrserie som heter shoplyfter. Typ tjejer som knullar sig fria från en polisanmälan. Mkt hett

    Vadå så jag är en person som gillar att dominera och vill ha en undergiven tjej?

    Är det Slutsatsen då?

    Jag har f.ö Inge problem med närhet.

  • Anonym (Hm)

    Känns som att du har ett instabilt känsloliv.

    Hur var din uppväxt?

    Har du sett mkt på porr vilket har förstört ditt känsloliv?

    Låter som det ett sunt kärleksliv med närhet ska innebära fin sex och närhet. Inget irritationsknull eller vad du nu beskriver.

    Känns som att du ser oss kvinnor som objekt dessutom.

  • Anonym (han svarade)
    Anonym (BB) skrev 2019-10-13 20:18:42 följande:

    Jag hade inte reflekterat så mycket kring de innan men nu när jag tänker på de så finns en porrserie som heter shoplyfter. Typ tjejer som knullar sig fria från en polisanmälan. Mkt hett

    Vadå så jag är en person som gillar att dominera och vill ha en undergiven tjej?


    Inget ovanligt alls och många tjejer går igång på det.
  • Anonym (BB)
    Anonym (Hm) skrev 2019-10-13 20:45:06 följande:

    Känns som att du har ett instabilt känsloliv.

    Hur var din uppväxt?

    Har du sett mkt på porr vilket har förstört ditt känsloliv?

    Låter som det ett sunt kärleksliv med närhet ska innebära fin sex och närhet. Inget irritationsknull eller vad du nu beskriver.

    Känns som att du ser oss kvinnor som objekt dessutom.


    Jag har haft en bra uppväxt men bra värderingar

    Jag har kollat porr sen jag var 15. Jag kan fortfarande älska. Det är bara de här vaniljsex som någon nämnde inte riktigt lirar.

    Vänta du, hur får du det jag beskriver till att jag ser kvinnor som ett objekt?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (BB) skrev 2019-10-13 21:35:57 följande:

    Jag har haft en bra uppväxt men bra värderingar

    Jag har kollat porr sen jag var 15. Jag kan fortfarande älska. Det är bara de här vaniljsex som någon nämnde inte riktigt lirar.

    Vänta du, hur får du det jag beskriver till att jag ser kvinnor som ett objekt?


    Då får du försöka hitta någon kvinna som gillar dina preferenser i sängen.

    Någon med hårdare tag etc.

    Vad vi alla gillar i sexväg är mycket individuellt.
  • Anonym (Men alltså??)

    Du undrar vad som är fel?
    Läs din trådstart och tänk ett varv till
    Tror på riktigt du är ett troll - annars är du ett
     fall för vården.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (Men alltså??) skrev 2019-10-13 21:52:49 följande:

    Du undrar vad som är fel?

    Läs din trådstart och tänk ett varv till

    Tror på riktigt du är ett troll - annars är du ett

     fall för vården.


    Ja för sex är in och ut och kyssar. Inte mkt mer roligt än så...
Svar på tråden Fan är felet på mig?