• Anonym (....)

    Bild på ägglossning test, hjälp mig.

    Hjälp mig tyda, första gången jag testar med ägglossning test. Betyder det att jag har ägglossning nu? Hade mens för typ 2 dagar sen.

  • Svar på tråden Bild på ägglossning test, hjälp mig.
  • Anonym (Testoman)

    Om du hade mens för två dagar sedan kan dessa hormoner påverka resultatet. Börja testa från dag 10 efter påbörjad mens. Det gjorde jag. Har en lite längre cykel på 33-35 dagar.

  • Anonym (K)
    Anonym (Testoman) skrev 2019-10-16 18:29:41 följande:

    Om du hade mens för två dagar sedan kan dessa hormoner påverka resultatet. Börja testa från dag 10 efter påbörjad mens. Det gjorde jag. Har en lite längre cykel på 33-35 dagar.


    Hm, men hur kan de hormonerna påverka resultatet? Jag som har kort cykel måste alltid börja testa cd7, vilket i mitt fall är 2 dagar efter mensens sista dag.
  • Anonym (....)

    Har alla sympton på ägglossning, hade det förra månaden med. Illamående, ont på sidorna, ryggen, lite brösten, flytning och ganska upphetsad.. det känns verkligen som ägglossning iallafall..

  • Anonym (K)
    Anonym (....) skrev 2019-10-16 19:11:09 följande:

    Har alla sympton på ägglossning, hade det förra månaden med. Illamående, ont på sidorna, ryggen, lite brösten, flytning och ganska upphetsad.. det känns verkligen som ägglossning iallafall..


    Det där är alldeles för svagt för att vara ÄL. Strecken ska vara lika starka.
  • Anonym (Nej)

    Nä som sagt så är inte testet positivt. Det är lite lurigt men så är det att du testar nästan positivt, nästan positivt, nästan positivt och plötsligt POSITIVT och då är strecken precis lika starka :D

Svar på tråden Bild på ägglossning test, hjälp mig.