• Anonym (Dun)

    Nån som provat

    Hej

    Jag vill bara se finns det någon som knullat med dunjacka på sig? Hur kändes det isåfall? Var de varmt och härligt? Asså min dröm är ju att tjejen ska ha på sig en dunjacka medans vi knullar men vet inte riktigt om man vågar fråga. Ge tips på hur man kan göra????

  • Svar på tråden Nån som provat
  • Anonym (E)

    Har testat. Men då var jag i och för sig utomhus i ca 10 minusgrader så särskilt varmt var det inte.

  • Anonym (Dun)

    Hade både du och den du hade de med dunjacka på sig då?

  • Pussan

    Du kan väl bara fråga henne  -  ¨du jag tycker att det skulle vara sexigt om du har dunjacka på dig, vill du prova..?¨
    Själv tycker jag att det verkar i svettigaste laget men jag har å andra sidan knullat många gånger i skinn- eller jeansjacka och åtminstone skinnet blir också rätt varmt. Men luktar ju så gott och sensuellt!

  • Anonym (Dun)

    Men kan tjejen ta illa upp om jag frågar henne? Vill ju inte att de ska ta slut

  • Anonym (E)
    Anonym (Dun) skrev 2019-10-18 18:54:46 följande:

    Hade både du och den du hade de med dunjacka på sig då?


    Jag hade dunjacka och han nån annan vinterjacka. Blev nån doggyvariant mot en gran.
  • Anonym (ja du)
    Anonym (Dun) skrev 2019-10-18 23:15:58 följande:

    Men kan tjejen ta illa upp om jag frågar henne? Vill ju inte att de ska ta slut


    Ja, det kan hon. Antingen för att hon inte är tolerant mot andras sexuella fantasier eller för att hon inte vill och känner sig otillräcklig. 

    Det bästa sättet tror jag är att börja prata om sexfantasier och fråga om hon har någon sexfantasi, du kan säga att det inte behöver vara något hon vill prova, bara något hon fantiserar om. 


    Om hon frågar dig i din tur kan du säga att du fantiserar om att ha sex medan hon har dunjacka. Då ser du hur hon ställer sig till det utan att du direkt frågar henne och outar att det är något du vill testa. 

  • Pussan
    Anonym (ja du) skrev 2019-10-19 20:19:47 följande:

    Ja, det kan hon. Antingen för att hon inte är tolerant mot andras sexuella fantasier eller för att hon inte vill och känner sig otillräcklig. 

    Det bästa sättet tror jag är att börja prata om sexfantasier och fråga om hon har någon sexfantasi, du kan säga att det inte behöver vara något hon vill prova, bara något hon fantiserar om. 


    Om hon frågar dig i din tur kan du säga att du fantiserar om att ha sex medan hon har dunjacka. Då ser du hur hon ställer sig till det utan att du direkt frågar henne och outar att det är något du vill testa. 


    Detta låter klokt. Jag tar ibland för mycket för givet, jag älskar att försöka uppfylla egna och andras fantasier men alla är ju inte så.
  • bumbiman

    Har knullat min tjej i flera olika dunjackor det är varmt svettigt och superhärlig. jag köpt ett 10tal till henne där de flesta bara används vid sex. Både hon och jag tänder på det .

  • 21UppeVidFem

    Ooo ja jag har trettio par med Fjällräven? dunjackor av alla färger och alla sorter. När en tjej kommer över så har jag minus tjugo grader hemma så hon blir förtvivlad och försöker lämna. Men jag stoppar henne och sätter på henne en Fjällräven och sedan inser hon hur bekväm en Fjällräven är och vill ha sex med mig. Vi ligger utan täcke på grund av hur varma Fjällrävenär och ger oss högre potent i sängen. Tack, Fjällräven!

  • Anonym (Down)

    Jadå, många gånger! Jag berättade för min fru om min fetish för dunjackor och hon tog det ok. Sedan blir inte hon lika upphetsad som jag av en mjuk och skön dunjacka. Men hon har dem på en stund när vi leker med varandra. Favoritjackor är Peak Helium som är mjuka och hala men inte för varma. Älskar att krama och klappa henne när vi båda har sådana jackor på, Leker gärna med hennes tuttar så att dom styva vårtorna känns genom jackan, hon blir ordentligt upphetsad av när jag pillar på dom utanpå jackan. Likadana för mig när hon masserar mig. Lite svalt i sovrummet kan vara skönt att ha!

  • Anonym (Down)
    bumbiman skrev 2019-11-09 13:48:31 följande:

    Har knullat min tjej i flera olika dunjackor det är varmt svettigt och superhärlig. jag köpt ett 10tal till henne där de flesta bara används vid sex. Både hon och jag tänder på det .


    Vi verkar ha samma intresse och det är jätteskönt. Får önska trådstartaren lycka till, han har något att se fram emot. Vi har ganska många dunjackor men använder mest tunna vid sexlekar. Då känner man ju kroppen innanför jackan mest. Älskar att leka med frugans tuttar när hon har tunn, blank dunjacka på sig. Mjukt o skönt men man känner bröstvårtorna genom jackan och kan reta dom stenhårda!
Svar på tråden Nån som provat