• älskamigmucho

    varför vill jag helst ha sex med mycket äldre män?

    Jag har alltid gillat att ha sex med äldre män. Nu är kag 27 men redan när jag började ha sex i tidiga tonåren så var jag attraherad av äldre män. Många tittar snett när jag är med 20 30 40 år äldre män o tycker de är gubbsjuka o jag har daddy issues.... är det fel av mig att gilla gamla bestämda män? Jag tänder inte på äldre kvinnpr alls utan vill ha tjejer i min egen ålder eller yngre men med män är det annorlunda...

  • Svar på tråden varför vill jag helst ha sex med mycket äldre män?
  • Anonym (milan)

    Hej på dig! Du ska inte låta andra personer bestämma över vem du vill vara med eller låta dem döma er. Jag har samma problem som du. Är äldre o vill ha yngre kvinnor... jag har märkt att det tisslas en del när jag tex kommer med en betydligt yngre kvinna o vi kysser varandra eller tar på varandra etc. Pma mig gärna

  • Tukt
    älskamigmucho skrev 2019-10-19 15:10:48 följande:

    Jag har alltid gillat att ha sex med äldre män. Nu är kag 27 men redan när jag började ha sex i tidiga tonåren så var jag attraherad av äldre män. Många tittar snett när jag är med 20 30 40 år äldre män o tycker de är gubbsjuka o jag har daddy issues.... är det fel av mig att gilla gamla bestämda män? Jag tänder inte på äldre kvinnpr alls utan vill ha tjejer i min egen ålder eller yngre men med män är det annorlunda...


    Det finns ju massor av olika anledningar till det. Kan vara trygghet, skam en känsla av att de är mer bestämda och tydliga, att de på något sätt känns ofarliga då de inte vill ha en relation.
    Men i botten handlar det minst lika mycket vad du själv projekterar för känsla på dom, snarare att de nödvändigtvis själva är på ett visst sätt.
  • Anonym (Cissi)

    Håller med! Är gärna med 25 år äldre bestämda män. Sådana kan uppvakta en ung kvinna ordentligt och skämma bort henne samtidigt som de inte tvekar att lägga mig över knät för smisk vid behov.

  • Anonym (Man 43)
    Anonym (Cissi) skrev 2019-10-19 17:59:27 följande:

    Håller med! Är gärna med 25 år äldre bestämda män. Sådana kan uppvakta en ung kvinna ordentligt och skämma bort henne samtidigt som de inte tvekar att lägga mig över knät för smisk vid behov.


    Vart sa du att du bodde=)
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Man 43) skrev 2019-10-19 18:09:09 följande:

    Vart sa du att du bodde=)


    Det sa jag inte.

    Och för tillfället har jag vad jag behöver.
  • Anonym (Cissi)
    Sexlicens skrev 2019-10-19 18:03:40 följande:

    Finns "hopp" för oss män som nått mitten av livet alltså:)

    Danne


    Hopp kanske det finns men är rädd att tillgången är mycket mindre än efterfrågan.
  • Sexlicens
    Anonym (Cissi) skrev 2019-10-19 18:21:38 följande:

    Hopp kanske det finns men är rädd att tillgången är mycket mindre än efterfrågan.


    Sant, så sant.

    Men som Triss - plötsligt händer det:)
  • Emmca

    Hej! Jag förstår dig. Jag gillar också äldre män. De vet hur man ska hantera en kvinna i sängen. Kanske inte det jag går efter direkt men de brukar alltid komma fram om man är ute och på ett trevligt sätt bjuda på en drink. De konverserar på ett annat sätt. Fortsätt, det tänker jag göra ????

Svar på tråden varför vill jag helst ha sex med mycket äldre män?