• Lillebus10

    vad vill han?!? Hjälp mig att tolka

    Ok ska försöka hålla mig kort.

    En kille jag snackat med under några månader, en period förut (där vi träffades 3 ggr hos mig, Myste mycket och låg en gång) vi har också tränat flertal gånger ihop då vi delar det intresset.

    Vi ses varje dag på gymmet och då är de alltid han som kommer fram och hälsar.

    Eftersom vi snackat ett bra tag tog jag upp frågan igen;

    vad han ville. Fick svaret att han inte var ute efter något seriöst, att han aldrig testat En KK relation och att han kanske var sugen på testa. Jag avvisade och försökte gå vidare. Han fortsatte kontakta mig och jag likaså - ler mot mig på gymmet osv. Det är inte ?bara? en kk relation han är ute märker jag. Jag tolkar de som att han är osäker och skrev det för de va så han kände i stunden. Han ger mig ofta komplimanger, frågar vad jag gör, om jag ska träna osv.

    Han kan vara väldigt retsam ibland, typ ?pikar? med störiga saker (som han egentligen inte menar) för mer få en reaktion tror jag.

    Idag kom de på tal igen varför vi inte ses mer, jag frågade om han var rädd för något eller bara inte intresserad. Varpå han svarar ?helt ärligt vet jag inte ens själv. Ibland är jag intresserad och ibland inte, jag tycker själv de är jättekonstigt och låg nyss själv och tänkte på det.?

    Hur ska jag tolka detta? Ge de tid och ha tålamod eller bara glömma honom (svårt....)

  • Svar på tråden vad vill han?!? Hjälp mig att tolka
  • LoveRain

    Varför behöver du hjälp med att tolka vad han vill? Du har frågat och han har svarat. Utgå från att det han säger är sant för honom, dvs han är intresserad ibland och ibland inte. Är DU intresserad av en kille som känner så för dig? Fokusera på vad DU vill istället för vad han menar.

    Om jag var du skulle jag sluta slösa tid på nån som är intresserad bara ibland. Det finns mängder av killar därute och många som säkert skulle vara intresserad av dig 100% av tiden. Ju längre tid du lägger på nån som inte är intresserad på riktigt, ju mindre tid får du för den eller de som faktiskt är det.

    Ta det från en kvinna som ?kämpat? för olika killar som inte varit tillräckligt intresserade, bara blocka, byt gym och glöm honom!

Svar på tråden vad vill han?!? Hjälp mig att tolka