• Anonym (Förvånad)

Mörka att man föredrar kurviga?!

Har en killkompis som så länge jag känt honom bara raggat på och tagit hem kurviga/mulliga tjejer,

Han ser väldigt bra ut, social och öppen men aldrig haft ett förhållande. Har väl sett honom lite som en player som inte vill binda sig, även fast han börjar närma sig 30 snart.

Jag har väl aldrig sett nåt konstigt i att han skulle föredra mulliga tjejer, alla gillar väl vad dom gillar och vi har aldrig kommit in på ämnet

men så härom kvällen så var vi på en tillställning tillsammans och jag hörde honom ha ett litet "grabbsnack" med en kollega och påstå, i väldigt nedsättande ordalag, att han absolut inte skulle vara med en kurvig kvinna!

Jag tog inte upp det med honom för det är inte min ensak men jag började fundera: varför mörkar man en sån sak? En vuxen man! Kanske är därför han aldrig haft ett förhållande, vem vet.

Ni som föredrar kurvor, har ni.nånsin mörkat med det?

Om inte, har ni fått negativ reaktion från omgivningen, och vilken?

• Svar på tråden Mörka att man föredrar kurviga?!
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (H) skrev 2019-10-24 23:00:52 följande:

Hoppas du inte avser mig.

Jag avgudar dem.

Bra där!;)
  • Anonym (Förvånad)
    enable007 skrev 2019-10-24 23:58:48 följande:

Jag gör de!

Jag vet, du är en av de där två fantastiska männen:)
  • enable007
    Anonym (Förvånad) skrev 2019-10-25 00:02:18 följande:

Jag vet, du är en av de där två fantastiska männen:)

Me likes u igen :D
  • Anonym (H)
    Anonym (Förvånad) skrev 2019-10-24 23:51:59 följande:

En ENORM stjärna i min bok till er två fantastiska män som gillar kurvor och står för det! :)

Den man som aldrig känt en kurvig kvinna stora skinkor dallra i ens händer har missat mycket av livets goda.
  • Aurora Borrealis

Han kanske tycker att de han tar hem är i normalform? Har kanske olika definitioner på vilken storlek man tycker är "kurvig"

• Pope Joan II

Kurvig kroppsform innebär smal och tydligt markerad midja, fylliga bröst och höft/stjärtmått i proportion till det övriga. Mullig är en kvinna som har ett entaligt antal överviktskilon, ungefär 3-5. Linda Marie Nilsson lider av grav fetma och vid det stadiet tenderar formerna att bli allt oformligare. 

• Anonym (Förvånad)

Kurvig, mullig, tjock, fet...herregud vad spelar det för roll hur JAG väljer att benämna linda-Marie Nilssons kropp?!

Vad har det med min fråga att göra? Jag gav ett exempel på hur hans val av kvinnor ser ut, använde ordet "mullig" eftersom det är MIN definition av hennes kropp, jag har sett feta kvinnor och så länge hon inte är i deras liga så använder JAG ordet "mullig".

Använd vilket ord ni vill, hon är överviktig, det kan vi komma överens om, och det var därför jag gav henne som exempel, för att påvisa för de som ifrågasatte min uppfattning om en mullig kvinna. (Ja jag använde ordet mullig igen, ni behöver inte hetsa upp er...)

Varför inte starta en egen tråd istället,"Hur ska vi definiera linda-marie Nilssons kropp?", där ni får helt fritt spelrum för era funderingar!

Herrejävlar...kanske det inte är så konstigt att min vän smyger med vilka kvinnokroppar han gillar ändå..?

Som tur är så fick jag ändå många givande svar, tack för dom! :)

• Anonym (Förvånad)
    Anonym (H) skrev 2019-10-25 13:06:55 följande:

Den man som aldrig känt en kurvig kvinna stora skinkor dallra i ens händer har missat mycket av livets goda.

Haha, så kan det nog absolut vara:)
  • Anonym (Förvånad)
    Aurora Borrealis skrev 2019-10-25 15:59:06 följande:

Han kanske tycker att de han tar hem är i normalform? Har kanske olika definitioner på vilken storlek man tycker är "kurvig"

Ja vi har alla olika definitioner av det men hans kvinnor har ganska tydligt några kilon över.
  • t1000
    Pope Joan II skrev 2019-10-25 18:02:29 följande:

Kurvig kroppsform innebär smal och tydligt markerad midja, fylliga bröst och höft/stjärtmått i proportion till det övriga. Mullig är en kvinna som har ett entaligt antal överviktskilon, ungefär 3-5. Linda Marie Nilsson lider av grav fetma och vid det stadiet tenderar formerna att bli allt oformligare. 

Exakt. Smala kvinnor med breda höftben är kurviga.

De andra kallar kurviga ser ut som Michelin gubben
    Pope Joan II skrev 2019-10-25 18:02:29 följande:

Exakt! En smal kvinna med lite underhudsfett och breda höftben har kurvor.

Det kvinnor som är feta/mulliga har ju inga kurvor. Order används helt fel. Michelin kropp borde det kallas då de ser ut som Michelin gubben.
Svar på tråden Mörka att man föredrar kurviga?!