När du uppvaktat din partner
Men inte fått den reaktion du önskade - vad kände du då?
Men inte fått den reaktion du önskade - vad kände du då?
Att jag uppenbarligen inte varit tillräckligt lyhörd och misstolkat vad min partner uppskattar.
Att jag uppenbarligen inte varit tillräckligt lyhörd och misstolkat vad min partner uppskattar.
Jag hade nog också tänkt att jag misstolkat var min partner ville ha.
Beror väl lite på situationen. Jag köper alltid presenter som är säkra kort. Brukar ibland höra mig för lite innan.
Jag hade nog också tänkt att jag misstolkat var min partner ville ha.
Beror väl lite på situationen. Jag köper alltid presenter som är säkra kort. Brukar ibland höra mig för lite innan.
Du kan inte känna att hen var väl fräck och otacksam?
Menar du uppvaktat som i köpt present eller något annat? Om det går helt snett så skulle jag fundera varför jag hade så dålig koll på vad han gillar. Å andra sidan tycker jag som den mottagande parten att man kan spela med även om det inte blev helt rätt.
Min man är fullkomligt usel på att träffa rätt vad gäller presenter och de första åren spelade jag med, men hintade under året rätt tydligt vad jag ville ha. När det ändå blev helt fel, eftersom han uppenbarligen skiter i det, så bad jag att få köpa själv istället. Trist men rätt.
Uppvaktat = sexuell uppvaktning eller presenter?
Du kan inte känna att hen var väl fräck och otacksam?
Hur reagerar du själv när du får saker?