BF JULI 2020
Hej
Får jag vara med i denna grupp? Har BF 21 Juli.
Var bor alla? Tänkte om någon bor i närheten av Gävle.
Hej
Hej
Hej Anette81
Det verkar vara lite tyst i den här traden. Kanske alla r inne i fb gruppen ist jag vet inte, har inte fatt komma med dar an
Jag bor i sthlm, eller utanför, och ska fa bebis i början av juli. Nr r din bf?
Bara jag som har kaos mage? Har haft det sen jag plussade. Hoppas verkligen att det går över snart för jag orkar inte ha det så längre
Har också haft det. Varit förstoppad mycket och nu har jag istället blivit lös.. Minns att min mage var kaos i första och tredje trimestern när jag var gravid med dottern också.
Japp, jag skriver under på den. Omväxlande stopp och gas, samt helt oförutsägbart, dessutom. Enormt irriterande.
Väntar ju andra barnen i Juli.
Har en dotter som blir 12 år i år.
När jag väntade min dotter så mådde jag precis som vanligt. Inget illamående, ingen foglossning. Hade en större mage bara ???? Gick upp 7 kg bara.
Denna graviditeten är ganska lika. Ända som är nu är att min mage är kaos. Har inget illamående, har inte gått upp något i vikt, har gått ner 2kg?! Så jag tycker att det är så konstigt att jag inte känner mig gravid,
Någon annan som känner så?
Jag och min man har bestämt oss för att göra kubtest, någon som har erfarenheter, vet hur det går till osv? Jag känner mig väldigt rädd,orolig och närvös. Är det väldigt vanligt att få stor risk för.....????
Tack!
Det beror på vilket landsting du bor i, samt hur gammal du är. I stockholm tror jag att det erbjuds alla över 35. Andra landsting har mer strikta, eller generösa regler.
Vi bor i västra Götaland, här blir man erbjuden om man är över 35 år. Vi valde att gå privat. Kostade ungefär 2000 kr. Tråkigt att det är så olika beroende å0 vårt i landet man bor men så är det.