Swagger skrev 2019-10-26 17:21:40 följande:
Ja precis man vill ju veta vad detaljplanerna runtom är.
Planeras det in höghus runtom? Eller hur ser det ut?
Och så norr/söder.
Är norr uppåt så hade jag nog gjort ungefär samma val som du. Beroende på vad som ligger eller är detaljplanerat till vänster om "Geologen"/det du har som nummer 3, så hade det kunnat vara mitt första-hands val.[/
[quote=79989657][quote-nick]Erkens mamma skrev 2019-10-26 17:07:40 följande:[/quote-nick]
Jag skulle valt enligt nedan med reservation på att det är svårt när man inte sett platsen.
Jag vill gärna ha morgonsol på framsidan och kvällssol på baksidan. Hellre fritt på baksidan och har inte ont av att det inte är belyst runt om huset..
Norr är uppåt!
Det är en plats med mycket skog och kan absolut inte tänka mig att det kommer blir några höghus runt omkring!
Det kommer vara skog runt omkring och väldigt ?barnvänligt?. Är lite nervös hur solen kommer bli runt dom tomterna som är omringade.. tänker att hörntomterna så kan man ha altanen (beroende på huset) på sidan av huset, så man får mer kvällssol!
Så allmänt om tomten så kommer den vara i ett områende med i ett skogsområde. Deras vision är att få ett till barnvänligt nytt bostadsområde