• Tomelilla15

    Vi har förstått! Ni värdesätter vår integritet.

    Vi får ju påminnelsen otaliga gånger ????

    Vad har hänt med familjelivs sida? Man får ju infon HELA tiden om man godkänner villkoren för hur sidan skyddar min integritet. Måste ju vara något fel. Har tidigare alltid stört mig på frågan som man fick varje gång om att svara på en undersökning men detta är ju tio resor värre.

    It-supporten - är ni där?

  • Svar på tråden Vi har förstått! Ni värdesätter vår integritet.
  • Minimalen
    Tomelilla15 skrev 2019-10-27 05:55:59 följande:

    Är det inte fler som drabbas av detta som är mycket störande?


    Jo då för varje gång man läser in en tråd eller läser nästa sida i en tråd. Även när man uppdaterar en sida. Verkar som om de vill lägga ner Familjeliv men först måste få alla medlemmar att ge upp.
  • Åsa

    Samma här. En ny att godkänna för varje(!) sidbläddring. Stod ut tre minuter.

  • dream on
    Tomelilla15 skrev 2019-10-27 05:55:59 följande:

    Är det inte fler som drabbas av detta som är mycket störande?


    Jo sjukt störigt. På nivån att jag nog kommer sluta besöka sajten i någon större omfattning. Får meddelandet varje gång jag loggar in, varje gång jag klickar på en tråd, varje gång jag svarar i en tråd. Värdelöst.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Tomelilla15

    Har nu gjort en anmälan till admin. Får se om det funkar.

    Sen är det väl läge att starta en till tråd om samma fenomen med panelundersökningen? Blä

  • dream on
    Tomelilla15 skrev 2019-10-29 07:01:06 följande:

    Har nu gjort en anmälan till admin. Får se om det funkar.

    Sen är det väl läge att starta en till tråd om samma fenomen med panelundersökningen? Blä


    Upplever att problemet är åtgärdat nu? Får bara klicka bort det en gång, inte på varje sida.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • LoveMandy
    dream on skrev 2019-10-29 07:07:21 följande:

    Upplever att problemet är åtgärdat nu? Får bara klicka bort det en gång, inte på varje sida.


    Åtgärdat om man läser via dator men inte telefon verkar det som
  • dream on
    LoveMandy skrev 2019-10-29 14:37:22 följande:

    Åtgärdat om man läser via dator men inte telefon verkar det som


    Skumt. Använder nästan uteslutande mobil. Får meddelandet en gång.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Minimalen
    Hallonpaj83 skrev 2019-10-29 17:01:53 följande:

    Verkar va åtgärdat nu för mobilanvändare


    Inte problemet som tråden handlar om. Åtminstone inte för mig. Men du menar kanske problemet med panelundersökningen?
  • Forumvärd

    Hej! Teknik är informerade och tydligen är detta ett problem som drabbar vissa beroende på vilka inställningar man har i sin egen browser. Jag puffar för detta igen och återkommer så snart jag fått svar. Tack för ert tålamod! /Charlotte

Svar på tråden Vi har förstått! Ni värdesätter vår integritet.