• Glennswe

    En klassisk 69:a

    Jag tycker att en klassisk 69:a men kvinnan ovanpå är underskattat och omnämns alltför sällan som en favorit.
    Ett underbart sätt att njuta av en våt fitta, ju våtare desto bättre. Att bli avsugen samtidigt som man njuter av låta tungan virvla runt är min verkliga favorit.
    Vad tycker ni? Vad tycker kvinnorna?

  • Svar på tråden En klassisk 69:a
  • Anonym (Fisken)

    Som kvinna tycker jag det är värdelöst och bland det jag avskyr mest med sex. Antingen så njuter jag men då kan jag inte suga (är extremt stor risk att jag råkar bita/hugga till och det är knappast kul ;)) eller så suger jag men då kan jag inte njuta och han får sluta när det blir skönt. Jag klarar helt enkelt inte av båda saker samtidigt. . 

  • Glennswe
    Anonym (Fisken) skrev 2019-10-29 16:28:50 följande:

    Som kvinna tycker jag det är värdelöst och bland det jag avskyr mest med sex. Antingen så njuter jag men då kan jag inte suga (är extremt stor risk att jag råkar bita/hugga till och det är knappast kul ;)) eller så suger jag men då kan jag inte njuta och han får sluta när det blir skönt. Jag klarar helt enkelt inte av båda saker samtidigt. . 


    Tack för svar, förstår hur du menar. har inte tänkt på att det kan upplevas så.
  • Gaskarl

    Jag har ibland bett henne ta en kudde och lägga på mina ben, härligt att få gosa runt, och samtidigt känna hennes tyngd och värme. Vill hon suga, så visst, underbart..

  • Anonym (*)
    Anonym (Fisken) skrev 2019-10-29 16:28:50 följande:

    Som kvinna tycker jag det är värdelöst och bland det jag avskyr mest med sex. Antingen så njuter jag men då kan jag inte suga (är extremt stor risk att jag råkar bita/hugga till och det är knappast kul ;)) eller så suger jag men då kan jag inte njuta och han får sluta när det blir skönt. Jag klarar helt enkelt inte av båda saker samtidigt. . 


    Samma här
  • Anonym (Katrin)
    Anonym (Fisken) skrev 2019-10-29 16:28:50 följande:

    Som kvinna tycker jag det är värdelöst och bland det jag avskyr mest med sex. Antingen så njuter jag men då kan jag inte suga (är extremt stor risk att jag råkar bita/hugga till och det är knappast kul ;)) eller så suger jag men då kan jag inte njuta och han får sluta när det blir skönt. Jag klarar helt enkelt inte av båda saker samtidigt. . 


    Exakt så
  • Storken
    Anonym (Katrin) skrev 2019-10-29 19:01:11 följande:

    Exakt så


    Ni tjejer brukar ju alltid skryta om att ni är så bra på multitasking. I det här fallet verkar det som männen slår er på fingrarna ;)
  • Tukt

    Som "Fisken" skriver ovan, så är det ofta rätt komplicerat att ge bra oralsex samtidigt som man får. Man kan göra det som en uppkåtningsgrej, vilket så klart inte är fel. Men går inte jämföra med bra oralsex.
    Sedan kan man utnyttja ställningen som sådan för att få...inte ovanligt vid dominans...

  • Anonym (Näh)

    Överskattat. Jag har svårt att komma om jag samtidigt ska koncentrera mig på någon annans njutning så intensivt som man gör i 69:an. Dessutom har jag dåliga handleder som värker när jag belastar dem för länge, så de gör ont efter ett tag.

    Ingen höjdare alls.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Näh) skrev 2019-10-29 21:22:47 följande:

    Överskattat. Jag har svårt att komma om jag samtidigt ska koncentrera mig på någon annans njutning så intensivt som man gör i 69:an. Dessutom har jag dåliga handleder som värker när jag belastar dem för länge, så de gör ont efter ett tag.

    Ingen höjdare alls.


  • Anonym (Anonym kille)

    Ser sexigt och upphetsande ut, men jag kan inte slappna av riktigt i 69an, ja slickar hellre på annat sätt och min fru suger hellre när ja ligger ner.

  • Anonym (Kerstin)
    Anonym (Fisken) skrev 2019-10-29 16:28:50 följande:

    Som kvinna tycker jag det är värdelöst och bland det jag avskyr mest med sex. Antingen så njuter jag men då kan jag inte suga (är extremt stor risk att jag råkar bita/hugga till och det är knappast kul ;)) eller så suger jag men då kan jag inte njuta och han får sluta när det blir skönt. Jag klarar helt enkelt inte av båda saker samtidigt. . 


    Håller med helt, 69:an är överskattad och helt värdelös.
  • Wench85
    Glennswe skrev 2019-10-29 15:52:28 följande:

    Jag tycker att en klassisk 69:a men kvinnan ovanpå är underskattat och omnämns alltför sällan som en favorit.
    Ett underbart sätt att njuta av en våt fitta, ju våtare desto bättre. Att bli avsugen samtidigt som man njuter av låta tungan virvla runt är min verkliga favorit.
    Vad tycker ni? Vad tycker kvinnorna?


    Gillar det som ett sexigt inslag, men föredrar att själv ligga underst för jag har lättare att komma då.
    Och så kräver det att partnern är okej med att jag garanterat kommer att tappa tempo och fokus för det där med att ge och få samtidigt är inte helt lätt.
  • Richie66

    Jag tokälskar 69:an med kvinnan överst. Slickar nog bäst för att jag oftast kommer i det bästa läget för oralsex. Åhhh blir sugen bara jag tänker på det..... ????????

  • Anonym (sexy)

    Jag gillar att ha tjejen överst i 69 an att det är svårt att koncentrera sig är en del av grejen med 69 an känner hur tjejen tappar kollen på sugandes när man slickat en stund.

  • Anonym (Odur)

    Mest omständigt. Vi är för gamla och stela för det. Nåt man gjorde när man var i 20 årsåldern. Ni är vi 50+ då krånglar man inte längre. Blir mest bakifrån eller missionären.

  • Anonym (Undergiven)

    Jag gillar när killen är top. Blir en trevlig tvingande känsla att inte kunna styra på samma sätt.

  • Anonym (Hoch)
    Anonym (Näh) skrev 2019-10-29 21:22:47 följande:
    Överskattat. Jag har svårt att komma om jag samtidigt ska koncentrera mig på någon annans njutning så intensivt som man gör i 69:an. Dessutom har jag dåliga handleder som värker när jag belastar dem för länge, så de gör ont efter ett tag. Ingen höjdare alls.

    Håller med till 100 procent.
Svar på tråden En klassisk 69:a