Inlägg från: Anonym (Queenie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Queenie)

Köpa stringtrosor till 13åring?

Blev du inte nöjd med förra tråden? Så du var tvungen att hitta på ett nytt osannolikt scenario som att en 13 åring skulle ta sin styvmors trosor.

Säg till din påhittade man att han ger pengar till sin påhittade dotter så hon kan köpa sina egna trosor.

Och så säger du till din påhittade dotter att hon inte får ta andras saker.

• Anonym (Queenie)
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 07:43:32 följande:

Fler trådar? Jag skriver väldig sällan här, har inte skapat en egen tråd på över två år.

Okej då vill jag berätta för dig att i september i år var någon som använde ditt nick och lade upp en tråd om att hon ville köpa stringtrosor till som sambos dotter i storlek 12-14 år. Tyvärr är tråden borttagen nu- surprise!!!- men den kommer fortfarande upp som en länk i Google.

Det kanske är din sambos dotter som hackat ditt konto ;)
  • Anonym (Queenie)
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 08:32:32 följande:

Du får gärna länka till den så jag förstår vad det ni är så upprörda över.

De är raderade.
  • Anonym (Queenie)
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 08:31:05 följande:

JAG har då aldrig skapat en sån här tråd, någonsin. Fruktansvärt tråkigt att bli påhoppad av att man ställer en fråga på ett forum gällande ett av sina bonusbarn.

Trosorna hon har tagit av mig har varit oanvända och legat i min låda i flera år då jag själv inte trivs i string, har fått dom i present. Så nej, i det här fallet har hon inte använt någon annans använda trosor. Och tro mig, vi har haft diskussionen om att man inte tar andras saker. Men det är en 13åring vi talar om, så tyvärr händer det ibland att hon använder saker som är mina så som smink och hudvårdsprodukter. Men det var inte vad den här tråden handlade om, jag undrade bara om det är normalt att föräldrar köper stringtrosor till sina yngre tonåringar? Mina föräldrar hade inte gjort det till mig i den åldern. Jag jag köpte det för mina pengar utan att dom visste om det.

Det var någon med ditt nick som startade tråden och personen uttryckte sig exakt som du och skrev om ett exakt liknande problem. Det är en på miljonen att det inte är samma trådstartare. Den enda skillnaden var att barnet var 14 i den andra tråden. Men med tanke på vilka svar du fick då så vill du väl testa med ett år yngre och se om svaren blir samma.
  • Anonym (Queenie)
    viseversa skrev 2019-10-30 08:14:46 följande:

Men blä får känslan av att ts är en snuskgubbe som vill prata om småflickor i string. Missade den andra tråden.

Ja jag skulle också tro det. Eller bara någon som vill trolla rent allmänt. Men det mesta lutar ju åt någon gubbe som gillar att prata om småflickor och string.
  • Anonym (Queenie)
    Anonym (Wtf) skrev 2019-10-30 09:09:07 följande:

Jag vill minnas att tjejen som det handlade om i dom andra trådarna också var 13 år.

Ja det är möjligt. Jag har nog inte sett alla trådar utan minns bara en. Jag tror också att den var lite konstigt formulerad, det stod något om stringtrosor till tjejer 9-14 år som om det skulle vara en storlek. Så jag kan ha misstagit mig på ålder.
  • Anonym (Queenie)
    Aikido skrev 2019-10-30 10:31:28 följande:

Ta det lugnt. Det finns några "experter" här på forumet som är "jätteduktiga" på att hitta det de tror är hittepåtrådar. De ser snuskgubbar, troll och annat överallt och lite till.

Den andra tråden var också startad av Flikkan92 så i just detta fallet är jag säker. Varför ljuger annars ts om att ha startat en liknande tråd? Hen kunde ju lika gärna ha varit ärlig då och berättat att hen är samma person. Samma användare, samma så kallat problem!

Identiskt problem OCH identiskt namn är inte troligt.
  • Anonym (Queenie)
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 13:25:37 följande:

Någon har i så fall använt samma namn som ett anonymt namn vid start av ny tråd.

Vad sjutton skulle jag starta en ny tråd om jag redan fått svar i en likadan för?

Nu har jag fått några ärliga svar från medlemmar som svarat på min fråga. Det tackar jag för.

Det är bara du själv som kan svara på varför du startar massa trådar om tonårs bonusbarn som vill ha string.
Svar på tråden Köpa stringtrosor till 13åring?