• Anonym (normal?)

SE HIT ni som är runt 167cm lång.....

Hur mkt väger ni som är 1,67 lång???
    jag väger 66-67 kg och alltid sett mig som "normalviktig"...men efter att ha läst runt här på fl att jag väger för mkt???

så vad "bör" man väga när man har den längden??? vad väger ni??

• Svar på tråden SE HIT ni som är runt 167cm lång.....
  • missFebe

Ok ja e 169,vägde ca 63-65 innan barnen men nu så väger ja 59 trivs me de själv.Tycker inte man ska hänga upp sig så mycke på vikten,så länge man trivs me sig själv & inte mår dåligt av sin vikt.Vi e alla byggda på olika sätt.

• saragbg

e 167 å väger ca 53 har dock gått upp ca tre kilo sen ja blev gravid, men d tror ja e lite undernärt. men men =)

• Anonym (stolt ändå)

bara för att visa att alla är inte smala!
    168 lång,väger 90kg!

• LinaåBullen

I din läng får du väga som mest 70 minst 58 kilo så du väger inte alls för mycket

• Anonym

Jag tycker din vikt är extremt normal! Jag är 167 cm lång och väger tyvärr 79 kg...

• Anonym

jag är 168 och har vägt mellan 60-65/68 kg

har också sett mej själv som "normal" men har lite å ta i.

• Iroyg

Jag är 167 och vägde 65 innan jag blev gravid. Helt lagom även om kilona tyvärr är snedfördelade och sitter mest på lår och rumpa. Av byxpraktiska skäl så trivdes jag dock bäst runt 62 kilo, då kunde jag faktiskt gå in i en affär och hitta ett par byxor som passade, nu måste jag leta en hel dag för att hitta brallor som har 36 i midjan och 40 över låren... Men men, jag är trots allt nöjd ändå.

Sen är det ju så himla individuellt vilken slags kroppstyp och kroppsbyggnad man har. Vikt är en väldigt dum måttstock. Två personer med samma klädstorlek kan skilja massor i vikt. Alla har en egen trivselvikt, så länge man mår bra och trivs så spelar det väl ingen roll.

• Anonym

jag är 165/74.. Skulle jag vara nöjd skulle jag inte behöva vara anonym.. Men sonen är 8mån så kanske det försvinner en del kilon till. Har vägt 67 och det kände jag mig vacker med.

• ia1982

Jag är 168 cm lång och väger 68 kg, lite att ta i när åskan går Du är ju alldeles normalviktig, kram på dej

* längtar efter en bebis*
Svar på tråden SE HIT ni som är runt 167cm lång.....