• Anonym (Soff)
    Mon 4 Nov 2019 19:08
    723 visningar
    7 svar
    7
    723

    Vul enl SM , rul tillbaka flyttad ?

    Med min son var bf enligt sista mens typ 5 april. Vid tidigt ul och kub blev jag flyttad tre dagar, till 8 april, med samma datering på båda. Rul däremot flyttade mig ytterligare 6 dagar, till 14 april. Var helt säker på att den sista dateringen INTE stämde men var ju bara att gilla läget (sonen är 2,5 år idag så inte hela världen heller!)

  • Anonym (Soff)
    Tue 5 Nov 2019 10:06
    #5
    Gullego skrev 2019-11-05 07:52:12 följande:

    Skönt att höra ändå att det verkar vanligt!

    Vart tillbaka flyttad 6 dagar med förra barnet också men hon föddes i v 37 och vägde 3,5 så jag gissar att det även va felberäknat den gången.. för den här gången skulle jag iså fall ha plussat 5 dagar efter äl och det säger ju sig självt att det inte är möjligt :)


    Haha ja man kan grubbla sig gråhårig på dateringarna! Jag är gravid igen och skulle enligt tidigt ul blivit gravid en tisdag. Plussade gjorde jag tisdagen därpå...(trodde då att mensen var nästan en vecka sen men måste väl haft sen äl). Plussade dessutom med clearblue digital så inget känsligt test. Men men, återigen bara att gilla läget :) håller tummarna för att allt rullar på för dig med!
Svar på tråden Vul enl SM , rul tillbaka flyttad ?