Grustradgarden skrev 2020-09-16 16:56:22 följande:
Förstår att du är nedslagen nu... och vet hur det känns att kämpa i motvind. Hoppas på ett mirakel till nästa ul. Annars får vi sätta tilltro till blasto i frysen. Du KAN bli gravid och då känns det som en tidsfråga innan det går vägen. <3
Har du symptom kvar? Lutinus?
Känns inte som mirakel händer mig..fy vad man tappar allt hopp nu... ja känner ju jag kan bli om vi har ett tillräckligt bra embryo men har sedan en tid nu tvivlat på om mina ägg duger alls.. känner mig nästan färdig med att försöka med mina ägg. Jag vill inte liksom stå där om 5 år ytterligare och då välja äggdonation.
Jag ber till högre makter nu att den i frysen blir vårt barn :( brukar inte va så troende men..
Jag hade idag stickningar sedan har jag haft ont i ländryggen korsryggen innan ja ens plussa. Brösten har ju varit ömmma. Men under två dagar typ förra veckan så försvann det ömma men kom tillbaks å lite svullna är dem fortfarande. Stickningar, ilningar och molvärk har jag haft hela tiden. Lutinus tog jag bara 6 dagar ytterligare från testdagen sedan dess har jag inte tagit dem mer. Har inte heller haft konstiga hugg som gjort jätteont och ingen blödning alls...