ASMR? Vad tycker ni?
Är det någon som testat denna fluga? Gränsar det till porr eller är det oskyldigt?
Tydligen bara 2 % som svarar på den typen av sensoriska effekter: Är ni en av dem?
Är det någon som testat denna fluga? Gränsar det till porr eller är det oskyldigt?
Tydligen bara 2 % som svarar på den typen av sensoriska effekter: Är ni en av dem?
ASMR är ett väldigt brett begrepp. Jag skulle knappast kalla godisätande 2 mm från en mic för porr. Utom för mig kanske.....
ASMR är ett väldigt brett begrepp. Jag skulle knappast kalla godisätande 2 mm från en mic för porr. Utom för mig kanske.....
Har svårt för allt viskande, smackande och liknande. Kroppsljud överlag. Vissa andra ljud kan vara mysiga.
Det har inget med porr att göra alls. Blir förbannad på så dumma kommentarer. Det har ungefär lika mycket med porr att göra som att klippa håret eller gå på yoga. Jag älskar ASMR, det får mig att slappna av och kunna somna på kvällarna.
Det har inget med porr att göra alls. Blir förbannad på så dumma kommentarer. Det har ungefär lika mycket med porr att göra som att klippa håret eller gå på yoga. Jag älskar ASMR, det får mig att slappna av och kunna somna på kvällarna.
Det är inte porr och har inget med porr att göra.
Jag älskar ASMR, för ja jag är en av de som upplever det.
Sonen använder det för att somna.
Inget porr.
Jag tycker det är kul att kolla på och gillar att lyssna på mysiga ljud, men jag känner absolut inte av något pirr i hjärnan som folk snackar om och jag känner ingen annan sorts njutning.. Men jag gillar det ändå.
Tycker att ASMR är fruktansvärt att lyssna på, blir äcklad och obekväm.