BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Känner igen det också, varje gång har jag nya konstiga symptom som man tänker att detta kan väl ändå inte kroppen fejka. Hade tex väldigt mkt ilningar i ljumskarna denna gången. Man lär sig alltid något nytt!
Tycker din sambo att det är påfrestande att försöka?
Hur skulle ni tolka detta? Ser konturer, men det saknas färg mellan konturerna liksom. Redigerade så ni kanske ser det jag ser. Är det negativt? Har ni fått så? Vill bara skrika och gråta, detta tär som fan på en.

Hur skulle ni tolka detta? Ser konturer, men det saknas färg mellan konturerna liksom. Redigerade så ni kanske ser det jag ser. Är det negativt? Har ni fått så? Vill bara skrika och gråta, detta tär som fan på en.
Jag har tyvärr fått så där och det var negativt ????
Frågetecknen ska vara ledsen gubbe
BIM idag, och mensen, som i vanliga fall brukar börja tidigt på morgonen, har ännu inte kommit .:) Har inga test hemma heller, så det är väl bara att vänta... :D
Så frustrerande.. Tror du jag kan ta ett till test på urin som stått i rumstemperatur i strax över 2h?
Eller hur!? Så mycket konstiga symptom som jag aldrig annars har innan mens. Brukar aldrig ha mensvärk från ÄL till BIM men denna cykel hade jag det + ömma bröst med ilningar etc etc. Kroppen var helkonstig. Blev också sjuk + ömma tänder/tandkött. Vilket kändes för mycket av en slump. Men det var det visst.. suck.
Vi har två ganska små barn sen innan och min sambo var inte helt övertygad om att försöka med nr 3. Men vi kom ändå fram till att vi skulle göra två försök (nov + dec). Och om det inte gick så skulle vi pausa till april. Min sambo tycker att det tär för mycket på mig, och vår vardag är stressig som den är just nu av olika anledningar. Men jag känner ju att det vore så himla jobbigt att bara släppa allt nu och göra paus till april.. vill ändå köra på:) Har du barn sen innan? Vilket försök är ni på?
Jag skulle nog hellre hålla mig några timmar och testa igen med nytt pink :D
Jag har nu tempat för första gången denna månaden, så kan någon kanske hjälpa mig att avläsa min kurva?
Ser detta bra ut?