• Anonym (Åh nej. Pinsamt)

    Få slut på min lust

    Hej. Jag är en person runt 30 år. Och har aldrig haft samlag. Jag har typ aldrig varit intresserad förr. Men har åt minstonde haft jobbiga tider då lusten eller driften försökt få mig till det. Oftast nu när man går och lägger sig. Värst är det när man är ute och jobba. Som sagt fick man i dom år som har gott, lusten driva upp mig. Ibland vaknade man med en stor pöl av slemmig vätska, alltså förrsats. 6 gånger har det skett. Vad kan jag göra åt det.

  • Svar på tråden Få slut på min lust
  • Anonym (M)

    Jag förstår inte riktigt TS. Du har inte varit intresserad av sex, men har känt lust till det? stämmer det? Finns det någon speciell anledning till att du inte har varit intresserad?

  • Anonym (G)

    Prova Munkpeppar, det minskar sexlusten något. För min del vill jag ha sex, men ingen vill ha sex med mig, så att äta munkpeppar har fungerat bra i att få mig att tänka på annat.

  • Anonym (Åh nej. Pinsamt)

    Stämmer. Jag vet inte. Jag känner mig så dum av det. Visst skulle man beundra någons skönhet. Men jag som alltid har stått emot lusten. Har slutat med att kroppen sätta igång driften av hetta.

  • Anonym (Åh nej. Pinsamt)
    Anonym (G) skrev 2019-11-10 13:40:38 följande:

    Prova Munkpeppar, det minskar sexlusten något. För min del vill jag ha sex, men ingen vill ha sex med mig, så att äta munkpeppar har fungerat bra i att få mig att tänka på annat.


    Munkpeppar. Finns det i vanlig butik eller.
  • Anonym (?)

    Varför vill du stå emot lusten?

    Jag har aldrig haft sex heller och kan ibland uppleva lusten som smärtsam just för att jag aldrig får uppleva sex. Men samtidigt är det skönt att kunna ta till fröken höger när man tänker på en attraktiv kvinna.

  • Anonym (G)
    Anonym (Åh nej. Pinsamt) skrev 2019-11-10 13:43:25 följande:
    Munkpeppar. Finns det i vanlig butik eller.
    Finns att köpa på olika ställen online, bara att googla :) Säljs bland annat även till gravida kvinnor för hormonrubbningar.
  • Anonym (Åh nej. Pinsamt)
    Anonym (?) skrev 2019-11-10 13:58:02 följande:

    Varför vill du stå emot lusten?

    Jag har aldrig haft sex heller och kan ibland uppleva lusten som smärtsam just för att jag aldrig får uppleva sex. Men samtidigt är det skönt att kunna ta till fröken höger när man tänker på en attraktiv kvinna.


    Oj då!
    Anonym (G) skrev 2019-11-10 14:00:25 följande:

    Finns att köpa på olika ställen online, bara att googla :) Säljs bland annat även till gravida kvinnor för hormonrubbningar.


    Okej. Ska kolla upp det. Skulle helst vilja förrinta min sexlust som stör mig. Har alltid varit oskuld och vill vara oskuld i hela mitt liv.
  • Anonym (G)
    Anonym (Åh nej. Pinsamt) skrev 2019-11-10 14:40:21 följande:
    Oj då!
    Anonym (G) skrev 2019-11-10 14:00:25 följande:

    Finns att köpa på olika ställen online, bara att googla :) Säljs bland annat även till gravida kvinnor för hormonrubbningar.


    Okej. Ska kolla upp det. Skulle helst vilja förrinta min sexlust som stör mig. Har alltid varit oskuld och vill vara oskuld i hela mitt liv.
    Gör så, jag ville tidigare kunna ligga med andra, men om ingen vill ligga med en så är det lättare att inte känna lust alls. Hoppas det funkar för dig med.
  • Anonym (Åh nej. Pinsamt)
    Anonym (G) skrev 2019-11-10 14:43:20 följande:

    Gör så, jag ville tidigare kunna ligga med andra, men om ingen vill ligga med en så är det lättare att inte känna lust alls. Hoppas det funkar för dig med.


    Tack detsamma.
Svar på tråden Få slut på min lust