• Anonym (Johan)

    Jag har (för) stor kuk - fråga vad du vill!

    Okej, med risk att tråden spårar ur, men det är seriöst från min sida. Min kuk är 24 cm lång och 19 cm runt när jag har stånd. Kanske häftigt i teorin, men inte alltid så kul i verkligheten, varken vid sex eller tex när man ska klä sig...

    Fritt fram att fråga vad du undrar!

  • Svar på tråden Jag har (för) stor kuk - fråga vad du vill!
  • Anonym (Öh)

    Vad skulle man vilja veta? Vad du använder för långkalsonger? Vilken korkad tråd.

  • mzmaa

    Förstår att du tycker det är jobbigt om du ständigt går med stånd! Testa att få ner den, så ska du se att det är lättare att få på byxorna...

  • enable007
    mzmaa skrev 2019-11-12 14:04:19 följande:

    Förstår att du tycker det är jobbigt om du ständigt går med stånd! Testa att få ner den, så ska du se att det är lättare att få på byxorna...


    Hahahaha
  • Anonym (Johan)
    mzmaa skrev 2019-11-12 14:04:19 följande:

    Förstår att du tycker det är jobbigt om du ständigt går med stånd! Testa att få ner den, så ska du se att det är lättare att få på byxorna...


    Nu går jag ju inte jämt med stånd, så det är inte ett problem. Du får öva din läsförståelse tror jag, jag har inte skrivit att jag alltid har stånd.
  • Anonym (Johan)
    Anonym (F) skrev 2019-11-12 17:31:02 följande:

    Hur reagerar kvinnorna när den kommer fram?


    Det är olika såklart. Men många blir lite paffa eller förskräckta kanske.. En del stirrar mest och tittar liksom frågande ungefär som ?hur ska jag kunna få in den??... Sen är det andra som blivit ordentligt kåta när de sett och känt på den.
  • Anonym (Nostradamus)

    Ytterligare en kuk-tråd i samlingen...
    Att detta kan vara så intressant och ännu mer underligt
    - att folk verkligen kan träffas, umgås och knulla utan
    att de måste starta trådar om det!!

  • Anonym (Mindre?)
    Anonym (Johan) skrev 2019-11-12 13:52:22 följande:

    Okej, med risk att tråden spårar ur, men det är seriöst från min sida. Min kuk är 24 cm lång och 19 cm runt när jag har stånd. Kanske häftigt i teorin, men inte alltid så kul i verkligheten, varken vid sex eller tex när man ska klä sig...

    Fritt fram att fråga vad du undrar!


    Önskar du att du hade haft mindre? Iaf vilken storlek?
  • Anonym (Izzi)

    Har du någon gång fått en ordentlig avsugning??

    Jag menar, 19cm kan ju inte vara det roligaste att gapa för en längre stund..!

  • Anonym (Johan)
    Anonym (Izzi) skrev 2019-11-13 01:52:20 följande:

    Har du någon gång fått en ordentlig avsugning??

    Jag menar, 19cm kan ju inte vara det roligaste att gapa för en längre stund..!


    Nej aldrig, ingen har kunnat liksom få in kuken i munnen. Ollonet är lite smalare än skaftet så ett par har kunnat typ suga/kyssa nästan hela ollonet.
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Mindre?) skrev 2019-11-13 00:21:38 följande:

    Önskar du att du hade haft mindre? Iaf vilken storlek?


    Ja absolut! Mest önskar jag att den inte var så grov, hade varit överlycklig om den varit 13-15 cm i omkrets, eller vad som. Längden är ju inte värre än att man får låta bli att stöta in för långt.
  • Anonym (Izzi)

    Hur stor vid slak?

    Kan du få full erektion? Har hört att en del storkukade kan ha problem med det, att den aldrig blir så där riktigt hård...

  • Dr Ä

    Så jävla coolt med sjukt stor kuk. :) Påriktit. Är avis som fan, de kan ju inte finnas nåt mer manligare än så. Men en fråga: Snacket går väl runt bland kvinnor? Får du många förslag av såna som vill rida din påle?

  • Anonym (Johan)
    Anonym (Izzi) skrev 2019-11-14 21:12:10 följande:

    Hur stor vid slak?

    Kan du få full erektion? Har hört att en del storkukade kan ha problem med det, att den aldrig blir så där riktigt hård...


    Ungefär 16cm lång och 14 runt kanske. Jo jag får stånd som vanligt så. Men jag upplever att för att den ska bli riktigt hård behöver jag vara ordentligt kåt och upphetsad, som jag bara blir vid sex med en tjej.
Svar på tråden Jag har (för) stor kuk - fråga vad du vill!