Emilia18 skrev 2019-11-22 15:05:27 följande:
Men Åhhh så roligt! Visste du när du hade ägglossning igen efter missfallet? Jag borde ha det imorgon men har tagit tester och de visar negativt, den kanske är sen just på grund av missfallet? Är lite fundersam då jag inte känner av några symptom heller
Nä, har aldrig direkt haft bra koll på ägglossning. Så fort jag slutade blöda så började vi bara som kaniner igen och hoppades på det bästa haha. De 4 gånger vi försökt (inklusive missfallet, tredje bebisen i magen nu) så har vi haft något ?avtal? att inte ha koll och kolla ägglossning första månaderna så att vi inte börjar se sexet som ett måste, utan att vi ligger så ofta vi kunnat och när vi velat för att vi vill och att det är kul. Men vi har haft väldig tur med detta att bli gravida snabbt. Så tyvärr aldrig haft koll på min ägglossning, utan vi har bara kört på så in i... haha. Men ja det kan säkert rubbas lite efter missfall, nog inte ovanligt alls <3 skulle säga att bara ligg på så gott det går nu, skulle du få en riktig mens sen så kanske cykeln beter sig mer normalt igen. Men skulle gissa att cykeln absolut kan rubbas efter ett missfall. Håller tummarna att det tar sig snabbt igen <3