• Anonym (Ex)

    Ni som gjort slut - vem ligger mest av er tror du?

    Ni som brutit upp från ett förhållande, vem av er tror du ligger mera efter ert förhållande? Känns det bra eller dåligt att ditt ex ligger med någon ny?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som gjort slut - vem ligger mest av er tror du?
  • Anonym (Daniel)

    Hittade bild på mitt ex kropp, där hon visar både fitta och bröst, på Body Contact så oddsen är låga på att hon får leverans. Är straffspark i öppet mål för en tjej som vill ligga runt. Så svaret blir att hon är mer aktiv än mig.

  • Anonym (Man)

    Hon ligger mest. Jag har inte haft någon sedan vi separerade, men hon träffade en ny nästan genast. Det kändes lite konstigt i början, men nu är det helt ok. Jag stöter ihop med dem ibland och byter några ord, helt neutralt. 

  • Anonym (H)

    Jag drog ut på en riktig knullturne efter vi gjort slut och han blev sjuk och opererades.. Så jag är rätt övertygad att det var jag som låg mest, haha.

  • Tornhöken
    Anonym (H) skrev 2019-11-23 11:19:37 följande:

    Jag drog ut på en riktig knullturne efter vi gjort slut och han blev sjuk och opererades.. Så jag är rätt övertygad att det var jag som låg mest, haha.


    Knullturne? Åkte du land och rike runt och förförde....;)
  • Anonym (H)
    Tornhöken skrev 2019-11-23 14:24:16 följande:

    Knullturne? Åkte du land och rike runt och förförde....;)


    Hahaha, ungefär!
  • Anonym (Kalle)

    Jag!

    Tror hon ligger och grinar hemma fortfarande enligt vad jag hört.

  • Tornhöken
    Anonym (H) skrev 2019-11-23 14:40:20 följande:

    Hahaha, ungefär!


    Haha så häftigt! Knulla en i varje landskap;) en i varje kommun kan ju bli lite svårt att klara av haha
Svar på tråden Ni som gjort slut - vem ligger mest av er tror du?