• Stoltmoster

    Positiva äl-tester flera dagar

    Hej!

    Som rubriken lyder så har jag haft positiva tester i flera dagar och undrar om det finns någon mer här som haft lika? Jag vet inte riktigt hur jag ska tyda dem då det aldrig hänt förut?? Jag har haft ont i magen sen i lördags till och från. Behöver jag ringa och rådfråga en barnmorska?

  • Svar på tråden Positiva äl-tester flera dagar
  • Zandylina

    Så där hade jag med men visade sig att jag var gravid har du tagit ett graviditetstest? Bara för att kolla om det kan var det annars e jag ej säker på varför dem visar så många dagar kan ju vara så att kroppen försöker släppa ägg men ej lyckas riktigt därför det visar positivt länge.

  • Stoltmoster
    Zandylina skrev 2019-11-19 13:08:50 följande:

    Så där hade jag med men visade sig att jag var gravid har du tagit ett graviditetstest? Bara för att kolla om det kan var det annars e jag ej säker på varför dem visar så många dagar kan ju vara så att kroppen försöker släppa ägg men ej lyckas riktigt därför det visar positivt länge.


    Nej jag har inte tagit något test. Grejen är att jag sköt upp min mens eftersom jag var utomlands för ett par veckor sen och den tog slut i tisdags. Jag hade så ont i magen i fredags därför jag testade äl. Jag har tidigare alltid haft äl mellan 15e och 18e så graviditet känns ju helt uteslutet.
Svar på tråden Positiva äl-tester flera dagar