• Anonym (jagvillveta)

    Varför har du kvinna sån attityd mot män?

    Du tar för givet att han vill ha dig. Du är säker på att han vill ligga med dig.
    Sen när du märker att du inte kan linda honom runt ditt finger, att du inte hade sån makt över honom som du trodde, då kan du inte förstå.
    Varför är du kvinna såhär med män?

  • Svar på tråden Varför har du kvinna sån attityd mot män?
  • Anonym (I)
    Anonym (jagvillveta) skrev 2019-11-20 08:15:58 följande:

    Du tar för givet att han vill ha dig. Du är säker på att han vill ligga med dig.

    Sen när du märker att du inte kan linda honom runt ditt finger, att du inte hade sån makt över honom som du trodde, då kan du inte förstå.

    Varför är du kvinna såhär med män?


    Du får börja med att berätta varför du man är såhär med kvinnor?
  • Mandel

    Vilka kvinnor har du stött på?

    Jag tror verkligen inte att män vill ha mig utan jag håller tummarna stenhårt varje ny dejt att jag ska få en chans till. Och att jag ska vara ett "flickvänsmaterial" och inte bara sex några gånger tills någon snyggare dyker upp.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Yy)

    Jag har varit tillsammans med min man i 21 år och har inte en sån attityd. Hur är din egen attityd mot kvinnor?

  • Anonym (??)
    Anonym (jagvillveta) skrev 2019-11-20 08:15:58 följande:

    Du tar för givet att han vill ha dig. Du är säker på att han vill ligga med dig.
    Sen när du märker att du inte kan linda honom runt ditt finger, att du inte hade sån makt över honom som du trodde, då kan du inte förstå.
    Varför är du kvinna såhär med män?


    Vem talar du med? 
  • Miss Skywalker

    Jag vill veta varför du tror att du vet hur kvinnor är?

  • CitronTulo
    Anonym (jagvillveta) skrev 2019-11-20 08:15:58 följande:

    Du tar för givet att han vill ha dig. Du är säker på att han vill ligga med dig.
    Sen när du märker att du inte kan linda honom runt ditt finger, att du inte hade sån makt över honom som du trodde, då kan du inte förstå.
    Varför är du kvinna såhär med män?


    Varför drar DU (man?) alla kvinnor över en kam?
  • Anonym (jagvillveta)

    Jag har väl haft otur, träffat den typen av kvinnor.
    Ingen av ni som svarat känner igen er, men det måste väl finnas nån sån kvinna här som kan svara?

  • CitronTulo
    Anonym (jagvillveta) skrev 2019-11-20 10:00:00 följande:

    Jag har väl haft otur, träffat den typen av kvinnor.
    Ingen av ni som svarat känner igen er, men det måste väl finnas nån sån kvinna här som kan svara?


    Tror att de flesta känner igen typen.. men det känns lite provocerande att du riktar din TS till oss alla kvinnor, merparten av oss funkar inte så som du beskriver!

    Jag tror att de kvinnor som beter sig så ser sig själv som "guds gåva till mannen", är inte vana att få ett nej.. Det sabbar deras syn på dem själva när de möter en man som inte vill ha dem eller gör som de vill! Finns gott om män som är likadana..
  • Anonym (Igen)
    Anonym (jagvillveta) skrev 2019-11-20 10:00:00 följande:

    Jag har väl haft otur, träffat den typen av kvinnor.
    Ingen av ni som svarat känner igen er, men det måste väl finnas nån sån kvinna här som kan svara?


    Du måste haft otur. Jag har mött massor med kvinnor utan den attityden. Både avseende att ta för givet att jag vill ligga med henne eller i de fallen när jag avböjt.

  • Anonym (ehm)

    Jag tror du har tittat lite för mycket på film. Kvinnor och män i Sverige interagerar inte på samma sätt som de gör i amerikanska highschoolfilmer och romantiska komedier. 

  • Anonym (Igen)

    För länge sedan hängde jag under en kort period ihop med en tjej. Upptäckte rätt snabbt att hon inte var helt stabil. Avvecklade och fick ett rejält ifrågasättande om jag var homosexuell eftersom jag inte ville ha henne. Bröt helt då.

    Men hon var ett undantag.

  • KlantSmurfen
    Mandel skrev 2019-11-20 09:12:45 följande: #2

    Vilka kvinnor har du stött på?

    Jag tror verkligen inte att män vill ha mig utan jag håller tummarna stenhårt varje ny dejt att jag ska få en chans till. Och att jag ska vara ett "flickvänsmaterial" och inte bara sex några gånger tills någon snyggare dyker upp.


    Har du försökt att vara lite porrig, lösaktig och samtidigt verka lite bakom flötet?
    Det finns många killar som skulle sälja sin mor för en sån tjej, nu vet jag ju inte om de är så bra pojkvänsmaterial.
  • Anonym (Eh?)
    Anonym (jagvillveta) skrev 2019-11-20 08:15:58 följande:

    Du tar för givet att han vill ha dig. Du är säker på att han vill ligga med dig.
    Sen när du märker att du inte kan linda honom runt ditt finger, att du inte hade sån makt över honom som du trodde, då kan du inte förstå.
    Varför är du kvinna såhär med män?


    Eh... sådär är verkligen inte alla kvinnor, så hur skulle alla vi andra kunna svara på det?
  • Samtalshoran
    KlantSmurfen skrev 2019-11-20 12:50:24 följande:

    Har du försökt att vara lite porrig, lösaktig och samtidigt verka lite bakom flötet?

    Det finns många killar som skulle sälja sin mor för en sån tjej, nu vet jag ju inte om de är så bra pojkvänsmaterial.


    I min erfarenhet stämmer det inte, att vara lite porrig och lösaktig gör att man får ligga men det skapar inga fina relationer. Män brukar vara lite mer petiga med "flickväns material" än med att bara ligga.
  • Anonym (varför)

    DU tar för givet att hon tar för givet att du vill ha henne. DU är säker på att hon är säker på att du vill ligga med henne. Sen när du TROR att hon märker att hon inte kan linda dig runt sitt finger, att hon inte hade sån makt över dig som du TRODDE att hon trodde, då kan du inte förstå.

    Varför är du man såhär med kvinnor?

  • KlantSmurfen
    Samtalshoran skrev 2019-11-20 14:15:32 följande: #15
    I min erfarenhet stämmer det inte, att vara lite porrig och lösaktig gör att man får ligga men det skapar inga fina relationer. Män brukar vara lite mer petiga med "flickväns material" än med att bara ligga.
    Jag försökte vara lite rolig. Det finns nog många korkade män som det skulle funka bra på men man måste komma ihåg att spela lite dum så de inte känner sig underlägsna.
Svar på tråden Varför har du kvinna sån attityd mot män?