• Aiphos1972

    Kyleena biverkningar?

    Jag har efter några år med p spruta satt in en hormon spiral för knappt ett år sedan. Jag blir kåt och blöt men tycker dels att jag har svårare att komma och dels att orgasmerna ofta inte är så sköna... mer en fysisk lättnad än något riktigt skönt.

    Är det någon som känner igen detta? Kan det bero på spiralen?

  • Svar på tråden Kyleena biverkningar?
  • Tallkåda

    Jag satte in en kyleenaspiral i somras. Är sedan dess nästan jämt kåt och våt. Det känns på gränsen till jobbigt vissa dagar. Orgasmerna har blivit annorlunda för mig också. Förut var det i princip bara jag själv som kunde få mig att komma och kom grymt starkt! Nu, efter insättningen av Kyleenan tar det evigheter för mig själv att smeka till orgasm trots att det är sååå mycket skönare än före spiralen.

    Det konstigaste av allt är att min mina nya partner (anledningen till spiralen) knappt behöver peta på mig för att jag ska få orgasm. Det räcker till och med att han smeker mig utanpå jeansen 15 sek! Har bara kunnat få en orgasm per dag tidigare så de var så starka och jag blev lite öm efteråt. Nu kan han, min fantastiska partner få mig att komma fyra fem gånger per gång vi har sex - underbart men känslan är lite sänkt....de är svagare men jag föredrar dessa då det blir fler av de och ger inte ömhet.

    Varken min partner eller jag klagar.....han tycker är den mest fantastiska kvinna som alltid vill ha sex!

Svar på tråden Kyleena biverkningar?