Inlägg från: Anonym (Tjo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjo)

Inte ens A-kupa

Hej!

Jag är en vuxen kvinna som inte ens har A-kupa i bröststorlek. Är vi fler? Hur påverkar det dig/er? Jag är sugen på att börja dejta igen men känner att detta är ett hinder för mig, jag när bh dagligen bara för att få det att se mer symmetriskt ut med min övriga kropp, dvs min bh har såna där baserade kupor aningen iaf.

Utan bh har jag bara bröstvårtor. Har lyckats amma ett barn med gott resultat och ja brösten var för mig stora under den första tiden när de var mjölkfyllda då hade jag iaf A-kupa. Nu är det eller jag upplever det som mer platt än innan jag var gravid.

Finns det män som kan tända på en kropp som min?

• Svar på tråden Inte ens A-kupa
  • Anonym (Tjo)

Ja om man nu hade haft samma man, barnets pappa och jag separerade när barnet var 2 år gammalt. Sedan dess har jag inte givit mig in i dejting världen och nu är detta något som jag går runt och tänker på. Skäms nästan för min kropp.

• Anonym (Tjo)
    Anonym (Inte A) skrev 2019-11-22 23:48:14 följande:

Hade samma. Efter ett barn enbart bröstvårtor. inte en gnutta bröst. Fick faktiskt en operation betald av landstinget. Har nu superfina små B- kupor som passar bra till min kropp. Och ny man.

Grattis

Hur lyckades du få en operation?
  • Anonym (Tjo)
    Anonym (B) skrev 2019-11-22 23:03:35 följande:

Finns det killar med 8cm kukar som hittar tjejer så ska väl du också kunna göra det. Ni bara får jobba lite mer och anstränga er lite extra. Handlar bara om motivation.

Du menar att man måste anstränga sig extra vid liten penis eller va? Hur anstränger man sig extra med minimala bröst?
  • Anonym (Tjo)
    FtS70 skrev 2019-11-23 11:22:23 följande:

Haft åtminstone tre patienter i liknande situation som fått operation betald av landstinget.

Mycket anmärkningsvärt men intressant, är dock osäker på om jag ens skulle våga operera mig. Visste inte att det var så pass vanligt att få sådan hjälp av landstinget. Hur går man tillväga då?
  • Anonym (Tjo)
    Anonym (B) skrev 2019-11-23 12:18:02 följande:

Man kompenserar med annat.

Som vadå?
  • Anonym (Tjo)
    Anonym (Kille) skrev 2019-11-23 14:13:47 följande:

Jag hade nog inte brytt mig så värst. Har träffat tjej med a kupa, och det var inget problem.

Men jag är väl en kille som gillar rumpa mer än bröst:)

Jo och det är en risk i sig. Att gilla rumpor är inget fel, men om det är en fixering vid ingången i rumpan som blir min lott därför att jag saknar bröst så är jag hellre utan karl.
  • Anonym (Tjo)
    Anonym (Kille) skrev 2019-11-23 20:49:47 följande:

Jag syftade inte på analsex, utan rumpan som helhet. Hur den känns, rör på sig, formen med mera. Det gillar jag mycket.

Fint.
  • Anonym (Tjo)

Ja jag får väl helt enkelt inleda konversationerna med killarna om att brösten inte existerar och se hur många som blir kvar.

• Anonym (Tjo)
    Anonym (Jadå) skrev 2019-11-24 18:53:17 följande:

Varför det? Det ser de väl redan när ni börjar prata med varandra?

Eller är det bara på nätet du tänker dejta? Isåfall är det väl bara att på ett tidigt stadium skicka bilder i helfigur eller avskurna vid midjan där det avslöjas att du har väldigt små bröst. Då märker du snabbt om killen i fråga hör till den rätt lilla grupp som har  väldigt små bröst som verklig dealbreaker.

Visserligen är ärlighet bra, men jag tycker INTE att du ska inleda konversationer med att börja prata om att du har väldigt små bröst. Det signalerar komplex och dålig självkänsla.

Betydligt fler blir avtända och ointresserade av komplex och dålig självkänsla än av väldigt små bröst.

Och jag som skriver detta har alltså SJÄLV haft väldigt små bröst en stor del av livet.

För att sålla ut de som inte är intressanta. Ja inledande så sker kontakt via nätet.
Svar på tråden Inte ens A-kupa