Anonym (Tjo) skrev 2019-11-22 22:21:34 följande:
Hej!
Jag är en vuxen kvinna som inte ens har A-kupa i bröststorlek. Är vi fler? Hur påverkar det dig/er? Jag är sugen på att börja dejta igen men känner att detta är ett hinder för mig, jag när bh dagligen bara för att få det att se mer symmetriskt ut med min övriga kropp, dvs min bh har såna där baserade kupor aningen iaf.
Utan bh har jag bara bröstvårtor. Har lyckats amma ett barn med gott resultat och ja brösten var för mig stora under den första tiden när de var mjölkfyllda då hade jag iaf A-kupa. Nu är det eller jag upplever det som mer platt än innan jag var gravid.
Finns det män som kan tända på en kropp som min?
Jag har haft lika små bröst som du under en ganska stor del av mitt vuxna liv . Det är först de senaste fem åren jag har fått större bröst. Jag har också ammat helt utan problem och många män har tänt på mig.Jag har haft ett bra sexliv sedan jag började ha sex, i princip. En enda kille jag dejtat / hade ett kortare förhållande med har uttalat sig negativt om mina bröst och han var extremt omogen på alla möjliga plan. Detta var när jag var i 20-årsåldern och han var jämngammal. Men detta var enbart en av de omkring 15 killar jag antingen dejtat eller haft någon typ av förhållande med. Ingen av de andra har brytt sig nämnvärt om att jag hade små bröst.
Gissar att de killar som har små bröst som dealbreaker aldrig skulle bli intresserade av mig från första början, det syns ju rätt tydligt att man har små bröst även om man fuskar lite genom att bära en bh med någon typ av stoppade kupor.
Det är inget jag är bitter över, jag har själv vissa dealbreakers när det gäller utseende.
Men det finns som sagt en hel del killar därute som inte bryr sig. Ofta är det ju trots allt helheten som avgör om man tänder på någon eller inte. Kroppen i helhet, ansiktet, sättet att röra sig, lukten, personligheten , sättet, rösten och så vidare.