• Anonym (Jj)

    Kan inte ha en kk relation!

    nästan alla jag hör och känner har en kk relation med någon, de får vad dom behöver, blir inte kär och inte svartsjuk om den andre ligger med någon annan.

    För mig är det helt omöjligt.

    För det första så måste jag gilla någon innan jag har sex med dom, inte kär men jag måste gilla dom som person annars kan jag inte tända på dom.

    Och skulle vi fortsätta ha sex så får jag alltid nån grad av starkare känslor för dom och blir ledsen och svartsjuk om dom skulle ha sex med andra.

    Jag kan inte bara ha det fysiska med någon.

    Jag längtar efter sex så in i h*****e!

    Men har samtidigt inte "råd" att ha känslor för någon just nu, så det krockar ju rejält.

    Finns det fler som inte bara kan ha det fysiska?

  • Svar på tråden Kan inte ha en kk relation!
  • Anonym (Singelpappa)
    Anonym (Jj) skrev 2019-11-23 14:48:56 följande:

    nästan alla jag hör och känner har en kk relation med någon, de får vad dom behöver, blir inte kär och inte svartsjuk om den andre ligger med någon annan.

    För mig är det helt omöjligt.

    För det första så måste jag gilla någon innan jag har sex med dom, inte kär men jag måste gilla dom som person annars kan jag inte tända på dom.

    Och skulle vi fortsätta ha sex så får jag alltid nån grad av starkare känslor för dom och blir ledsen och svartsjuk om dom skulle ha sex med andra.

    Jag kan inte bara ha det fysiska med någon.

    Jag längtar efter sex så in i h*****e!

    Men har samtidigt inte "råd" att ha känslor för någon just nu, så det krockar ju rejält.

    Finns det fler som inte bara kan ha det fysiska?


    Ja, så är det. Har bara haft seriösa relationer men i somras träffade jag en som sa sig vara seriös men senare ville att vi skulle vara kk. Borde ju ha funkat under en sommar kan man tycka men det fanns inga känslor och sexet blev noll intressant för mig.

    Är jag kär så blir jag helt tokig :)
  • Tecum

    Jag tror att många, i synnerhet kvinnor, känner som du. De vill ha någon speciell och även om det börjar med vänskap så utvecklas känslor åt just det håll du säger. Män har något lättare att skilja på sex och kärlek men många känner som du efter en tid.

    Men du får väl skippa tankarna på kk och vara tydlig med att du är ute efter en fast relation. Då vet killarna vad som gäller och du vad du ska söka efter.

  • Anonym (ovärdigt)

    Förstår dig precis. Att ha sex utan känslor känns bara billigt meningslöst och ovärdigt. Man vet aldrig när, eller om man får ha sex igen med personen och man kan inte utvecklas sexuellt med en kravlös relation, också sjukdomsriskerna på det. En slags stympning av en själv eftersom känslor blir ett tabu. Har faktiskt aldrig träffat eller hört om nån tjej i verkligheten som gillar det. Många låtsas men sen kryper det fram att de inte mår bra av det längden.

  • Anonym (sexy)

    Måste man kunna knulla andra när man har en kk ???
    Kan man inte bara ha sex med varandra tills vidare ......

  • Anonym (Snubbe)

    Jag är man och är inte det minsta intresserad av kk. Sex utan kärlek är trist.

  • Anonym (.)

    Har också svårt för det där med sex utan känslor. Tror inte jag skulle kunna gå det att funka.

    Förstår dock inte varför du inte kan ha en riktig relation just nu?

  • Smed75

    När man var yngre, kunde jag ha sex utan känslor.

    Nu är det rätt meningslöst.. Får inte ut nånting av det, kan lika gärna onanera faktiskt!

    Tror inte du är särskilt ensamen om det alls!

    Hoppas du får tid att ha råd med kännslor för din skull.. Tror att man har så mycket roligare när man är 2=)

  • Anonym (kvinna 40)

    Du är inte ensam. Förr kunde jag ha sex utan känslor och jag har haft några kk under åren men sen något år går det inte. Sex utan känslor ger inget och jag är hellre utan sex. 

  • Anonym (Samma här)

    Jag har heller aldrig lyckats ha en kk.

    Den enda kk jag haft blev det slut med eftersom han inte ville gifta sig med mig.... (!!!)... Haha. Det säger väl typ allt! :P

Svar på tråden Kan inte ha en kk relation!