• Anonym (Ts)

    Män: hur vill ni att er KK är klädd inför sex?

    Jag och en man har just inlett en KK-relation. Jag 32, han 51 (om det ens har någon betydelse, vad vet jag). Dessutom min fd kollega, dock är båda singlar. Det är helt nytt för mig. Jag har just genomgått en skilsmässa och har inte haft sex på två år innan jag träffade min KK. Känner mig inte jättesexig efter ett barn, trots att min KK absolut verkar tycka det. Men till saken.. Han kommer hit imorrn igen, vårt andra möte. Kan stanna någon timme bara. Och jag har nu hakat upp mig på vad sjutton jag ska ha på mig?! Vardagskläder, sexiga kläder, myskläder, kläder som är lätta att ta av - vad?! Jag skickade just en bild med mig i nattlinne och kofta utan bh vilket han verkligen gillade, men känns ju bara awkward att öppna dörren klädd så, speciellt om det är mitt på dan?

    Åh herre, dessa i-landsproblem... ????

  • Svar på tråden Män: hur vill ni att er KK är klädd inför sex?
  • Anonym (surprise)

    Det där är ju väldigt olika vad folk tänder på. Frågan är vad du tänder på???

    Det flesta män vill ha en kvinna naken, men jag tänder personligen på korsetter och sexiga underkläder, som stockings, smink och att gå in lite i roller, kanske dominera lite och vara riktigt läcker. Haft många kk´s som har byggt på det helt och hållet. Naturligt är inget alls för mig, Blir inte tänd då.

    Så mitt förslag, överraska honom och var så sexig du vill;)

  • Xzx

    Ingen bryr sig egentligen. Dom ska ändå av och ni ska knulla. Slappna av!

  • Anonym (Ts)

    Jag är inte alls van några större "utsvävningar". Jag har alltid kört riktigt tråkigt vaniljsex (missionären, rida, bakifrån enbart) pga dåligt självförtroende och komplex. Men nu när jag märker att den här mannen är så himla tänd på mig så har jag börjat vidga mina vyer lite grann. Sexting har aldrig varit min grej men nu har jag åtminstone gjort det och vi skickar sexiga meddelanden till varann varje dag (han är kåt hela tiden!!). Har tom köpt en dildo, mitt livs första sexleksak! Är också lite nyfiken på att bli dominerad, men inte testat än. Så jag kanske helt enkelt ska utmana mig själv lite imorrn och klä mig i det där nattlinnet då? Eller om jag har dessa val, vilket skulle ni föredra?

    1) Vanligt mörkblått bomullsnattlinne med liten rosa rosett fram och redig urringning (det jag fotade ikväll)

    2) svart sammetsnattlinne med spets upptill, dock ingen urringning alls vilket är jättekonstigt, men det är ett fint nattlinne ändå

    3) svart genomskinligt spetsnattlinne, med eller utan bh

    4) rosa genomskinligt spetsnattlinne, med wllwe utan bh

  • Anonym (Ts)
    Xzx skrev 2019-11-23 20:41:10 följande:

    Ingen bryr sig egentligen. Dom ska ändå av och ni ska knulla. Slappna av!


    Haha så sant!! Det är det jag menar med i-landsproblem. Men jag bojar, väääldigt mycket. Och är nervös över hela grejen.
  • Xzx
    Anonym (Ts) skrev 2019-11-23 20:46:25 följande:
    Haha så sant!! Det är det jag menar med i-landsproblem. Men jag bojar, väääldigt mycket. Och är nervös över hela grejen.

    Då har du bara inte insett och accepterat faktumet att det inte spelar någon roll ;)


    Relax, it'll be fine. You're awesome!

  • Anonym (.)

    Haha tror du kan klä dig hur du vill, men lättklädd eller kläder som är lätta att ta av är lite sexigt:)

    Typ yogapants eller något som framhäver kroppsformen kan ju också vara fint :)

  • Anonym (Ts)

    Ah, tack för era råd! Ska försöka slappna av lite mer och bara njuta av hela grejen ????

  • Anonym (Camilla)

    Men å gumman! Förstår din oro. Men det kommer att lösa sig. Ta på dig det du känner dig bekväm i. Det kommer att hända fler gånger så du kommer att få anledning till att bära alla nattlinnen. Risken är ju att de åker av rätt snabbt. Varför inte bara vanliga kläder med lite läckert under? Njut och ta för dig! Gör inget du inte vill. Var nyfiken och ett fniss eller två tar udden av nervositeten. Go girl!

  • cjs

    Jag tänder stenhårt på vanliga vardagskläder, främst kjol. Men har man sen något läckert under, stayups eller helst höfthållare med faktiskt neutrala strumpor så är jag hemma. Med en framknäppt bh så är jag färdig för kyrkan.

  • estilo

    Om det är planerad att ni ska ha sex då öppnar du dörren tar tag i hans bälte drar in honom och tar ner hans byxor och suger av honom sedan går du upp efter 1 minut tar hans kuk med ena handen och går till sängen. Detta har hänt mig och kan säga att det var det bästa jag varit med om som kille.

    Ha sexiga underkläder och en handduk över sedan när ni är i sovrummet tar du bara bort handduken.

  • Anonym (Ts)

    Nu har jag fått riktigt bra tips här inför kommande möten ???? Idag blev det dock en kortkort men långärmad klänning med bara ben och svarta spetsunderkläder. Han verkade nöjd ????

  • Anonym (Camilla)
    Anonym (Ts) skrev 2019-11-24 14:02:26 följande:

    Nu har jag fått riktigt bra tips här inför kommande möten ???? Idag blev det dock en kortkort men långärmad klänning med bara ben och svarta spetsunderkläder. Han verkade nöjd ????


    Hoppas du är minst lika nöjd!
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-11-24 15:52:21 följande:

    Hoppas du är minst lika nöjd!


    Absolut! Bara jag kan slappna av lite mer så kommer det bli ännu bättre. Jag blir så blyg på ett sätt så jag fokuserar mer på hans njutning än att komma själv. Tex när han går ner på mig så känner jag mig inte alls bekväm egentligen. Men det blir nog bättre med lite träning :)
Svar på tråden Män: hur vill ni att er KK är klädd inför sex?