• Anonym (Hm)

    Ny person som gillar allt på Facebook/ Instagram

    Jag har sett de senaste veckorna att det dykt upp en kvinna som gillar mycket av det min kille postar på sociala medier. Har aldrig sett henne förut. Visst blir jag lite orolig att det är någon han träffar bakom min rygg.

    Hade ni reagerat om det var så för er? Ska jag fråga eller bara låtsas som ingenting?

  • Svar på tråden Ny person som gillar allt på Facebook/ Instagram
  • CitronTulo

    Även om HON gillar din kille så betyder ju inte det att han vill ha henne eller att det skulle vara något mellan dem!

    Men undrar du så fråga vem hon är.. men gör det inte på något anklagande sätt bara!

    Om det hände med min kille så hade jag kanske frågat honom om han hade fått en ny beundrare och skojat om det!

  • 19Richie88

    Vill han fortfarande vara din kille. Litar ni på varandra och också tror på förhållandet ni har tillsammans?
    Då måste det nog vara för dig så enkelt att kort o gott bara fråga honom.
    "Du! Vem är hon?"
    ..
    Är det sen ingen han känner och vet vem hon är, eller så gör han det bara. Oavsett så be om ursäkt för att du undrar, det är lättast så, poängtera starkt också att du inte misstänker otrohet, då kan det inte bli några sura miner, och blir de det, då är det kanske för att han döljer något och först då är det läge att bli desto mer orolig om inget annat?!

    Hjälp till med att vara så tydlig du kan hela tiden med i så fall att säga att det inte handlar om något annat än att du är orolig och att du vill ha lite koll på läget bara. Jätteviktigt.

    Annars vad som händer så går du omkring och lägger energi på det här som redan nu, kanske helt i onödan. Du vill ju egentligen bara skydda/ tänka på förhållandets bästa som sagt.

    Känner Killen inte henne.. Då kan det vara läge att be honom snällt att överväga blockera den här kvinnan kanske?

    Din kille kanske inte heller varken tänker och ser på det här på samma sätt som du?
    Med det menar jag att han kanske inte ens har märkt, känt av eller så vet han inte av henne och att hon smyger omkring bland hans statusuppdateringar..
    Då ser han inte henne som ett direkt problem och hon utger ingen fara, egentligen bara för Dig själv. Men man kan faktiskt lätt bli blind bland ev. många som bara trillar in lite då och då, lägger en like och sen aldrig skriver något exempelvis. Tillslut så kanske man inte tänker på det bara.
    Men nä! Det behöver inte med en gång betyda tex. att det är något mellan dom som jag nämnde tidigare där.

    Oavsett Lycka till.

Svar på tråden Ny person som gillar allt på Facebook/ Instagram