• Melinaa

    Är detta positivt?

    Hej på er allihop!

    Jag skulle bli så glad om ni kan hjälpa mig att tyda detta test.

    Tycker ni att det ser positivt ut?

  • Svar på tråden Är detta positivt?
  • Melinaa


    Här kommer en till.

    Ja det kanske är det ändå. Tycka mig ana ett svagt streck men sitter nog bara i huvudet då
  • Daphodil
    Melinaa skrev 2019-11-27 18:50:19 följande:

    Hoppsan, här kommer den


    Japp, positivt! Grattis, om det är vad du önskade.
  • Melinaa
    Daphodil skrev 2019-11-27 18:55:23 följande:

    Japp, positivt! Grattis, om det är vad du önskade.


    Tack! Jag hoppas det men är så osäker men jag har massor med symtom. Ska ha mens om två dagar så är fortfarande lite tidigt att testa kanske :)
  • Mikka89

    Enligt negativt eller ett väldigt svagt streck så jag rekommenderar att ta ett nytt test inom några dagar för och se om strecken blir starkare eller inte. Jag tycker mig se ett väldigt svårt streck men troligen negativt. Testa igen om några dagar!

  • Daphodil
    Melinaa skrev 2019-11-27 18:56:34 följande:

    Tack! Jag hoppas det men är så osäker men jag har massor med symtom. Ska ha mens om två dagar så är fortfarande lite tidigt att testa kanske :)


    Jag har stirrat på flera hundra tester och ditt är positivt. Släng upp bilden i tråden "Svagt plus eller spökstreck" så kan fler "experter" säga sitt
  • Melinaa
    Daphodil skrev 2019-11-27 18:58:32 följande:

    Jag har stirrat på flera hundra tester och ditt är positivt. Släng upp bilden i tråden "Svagt plus eller spökstreck" så kan fler "experter" säga sitt


    Tack för tips! Detta är taget typ nyss så jag ska testa imorgon med :) kan slänga upp en bild då!
Svar på tråden Är detta positivt?