Inlägg från: Boobiesarepoetryinmotion |Visa alla inlägg
  • Boobiesarepoetryinmotion

Hängiga bröst.

Anonym (Hängtuttar) skrev 2019-11-28 13:14:20 följande:

Här har du en med hängbröst. Skäms fruktansvärt mycket över dom, hänger ner till naveln. Hur kan du tycka att det är sexigt?

Stora hängande bröst är så sexigt, kvinnligt och vackert!!!
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-11-28 15:14:49 följande:

Stora hängande bröst är så sexigt, kvinnligt och vackert!!!

Jag gillar att se rörelsen när de gungar och böljar. Vill känna tyngden, hur de fyller mina händer. Så vackert, så ljuvligt, så lustfyllt, så underbart.
    Anonym (Hängpattar) skrev 2019-11-28 19:14:32 följande:

Jag fullkomligt ÄLSKAR denna tråd:D

Jag älskar hängbröst!
    Marshmallowgirl skrev 2019-11-29 17:58:28 följande:

Hahaha... Samma här! ;)

Tittelitutt
    Marshmallowgirl skrev 2019-11-29 23:38:41 följande:

TuttTuttiTuttTutt

Klämelikläm på tuttelitutt...sprutelisprutt

Jag tror denna tråd skulle vaknat till liv rejält om någon kvinna la ut en hängbröstbild :)

Många mjuka män skulle bli hårda som sten.

Anonym (JP) skrev 2020-04-23 13:02:49 följande:

Om ni ber snällt så.. Måste bara samla lite mod först.

Snälla, fina, rara JP du kan väl lägga ut en bild på dina vackra bröst:). Det skulle göra mig så glad och hård. Boobies are poetry in motion
    Anonym (JP) skrev 2020-04-23 14:11:20 följande:

Oh well.. Snyggt häng som någon skrev är nog svårt att frambringa. Men håll tillgodo. Något suddig fotad i duschen.

Gudars skymning vilka underbara bjässar. Så vackert häng ! Blir alldeles yr av dina skönheter! Tack för att du visade mig, blev så glad .

Vilken bh-storlek har du?
    Anonym (Man) skrev 2020-04-23 14:19:27 följande:

Min frus bröst har blivit betydligt större och hängigare de senaste åren och jag tänder jättemycket på dem. Jag har svårt att komma, så det är många gånger tack vare brösten som jag får det att gå.

Förstår precis hur du menar.
    Anonym (Man) skrev 2020-04-23 14:30:13 följande:

Har din partner också sådana som JP? Min fru har i samma stil, dock något mindre. Ännu i alla fall. Vi har sex sällan, men när vi har är det helt fantastiskt att få "tillgång" till dem. Allra bäst när hon rider.

Har ingen partner just nu, men mitt ex hade stora bröst, om än inte lika stora och vackra som JPs.
    Anonym (JP) skrev 2020-04-23 15:01:50 följande:

Tack! Vad snäll du är. Jag har 90E, så inte superstora direkt.Tusen tack till er! Det värmer mer än ni anar.

Det är jag som tackar och bugar för att du delat med dig av din skönhet! Hoppas naturligtvis få se mer, men är så tacksam för bilden du lade upp . Återigen TACK!
Svar på tråden Hängiga bröst.