• Thu 28 Nov 2019 13:07
    3208 visningar
    88 svar
    +1
    88
    3208

    Hängiga bröst.

    Bland det sexigaste som finna är ett par hängiga bröst. Måste vara fler som tänder på det. Eller?

  • Svar på tråden Hängiga bröst.
  • Anonym (!!)
    Thu 28 Nov 2019 13:13
    #1

    Tror inte det är så vanligt men kul för dig och kvinnorna det gäller.

  • Anonym (Hängt­uttar)
    Thu 28 Nov 2019 13:14
    #2
    +1

    Här har du en med hängbröst. Skäms fruktansvärt mycket över dom, hänger ner till naveln. Hur kan du tycka att det är sexigt?

  • Anonym (H)
    Thu 28 Nov 2019 13:17
    #3

    Inte så vanligt tror jag.

  • Thu 28 Nov 2019 13:19
    #4
    Anonym (Hängtuttar) skrev 2019-11-28 13:14:20 följande:

    Här har du en med hängbröst. Skäms fruktansvärt mycket över dom, hänger ner till naveln. Hur kan du tycka att det är sexigt?


    Ser ingen bild
  • Anonym (H33)
    Thu 28 Nov 2019 13:20
    #5

    Om dom är stora - Jaaa!! Feta och hängiga pattar är det sexigaste!! Annars, nja, not so much.

  • Anonym ((Gill­ar det))
    Thu 28 Nov 2019 14:13
    #6
    +2

    Gillar hängiga bröst, vet inte varför. Tycker det är sexigt.
    Både stora och små.
    Tyvärr känns inte det okej i sociala sammanhang så det är inget jag berättar för någon. Man skall ju gilla det som är social okej.
    Nu har jag en fru med lite hängiga bröst, hon tycker dock inte samma som mig att dom är snygga.
    Jag tycker en kvinna skall se ut som en kvinna helt enkelt. Det är sexigast.

  • Boobie­sarepo­etryin­motion
    Thu 28 Nov 2019 15:14
    #7
    +1
    Anonym (Hängtuttar) skrev 2019-11-28 13:14:20 följande:

    Här har du en med hängbröst. Skäms fruktansvärt mycket över dom, hänger ner till naveln. Hur kan du tycka att det är sexigt?


    Stora hängande bröst är så sexigt, kvinnligt och vackert!!!
  • Anonym (H33)
    Thu 28 Nov 2019 15:29
    #8
    Anonym ((Gillar det)) skrev 2019-11-28 14:13:57 följande:

    Gillar hängiga bröst, vet inte varför. Tycker det är sexigt.
    Både stora och små.
    Tyvärr känns inte det okej i sociala sammanhang så det är inget jag berättar för någon. Man skall ju gilla det som är social okej.
    Nu har jag en fru med lite hängiga bröst, hon tycker dock inte samma som mig att dom är snygga.
    Jag tycker en kvinna skall se ut som en kvinna helt enkelt. Det är sexigast.


    För kvinnor som Inte har hängiga bröst ser inte ut som kvinnor då eller...?
  • Anonym ((Gill­ar det))
    Thu 28 Nov 2019 16:22
    #9
    +1
    Anonym (H33) skrev 2019-11-28 15:29:01 följande:
    För kvinnor som Inte har hängiga bröst ser inte ut som kvinnor då eller...?
    Nej, det kom kanske inte ur rätt. Menade mer att man inte behöver operera sig för att passa det ideal som finns. Att kvinnor är sexiga med hängbröst och utan. Diskussionen här var väl om det fanns folk som tyckte hängbröst var snygga/sexiga. Kan bara prata för mig själv och finner inte opererade personer lika attraktiva som icke opererade. Jag kan tycka att det är bra att folk gillar olika och att det alltid är någon som attraheras av något.
  • Anonym (Hängt­uttar)
    Thu 28 Nov 2019 16:25
    #10
    Anonym ((Gillar det)) skrev 2019-11-28 16:22:44 följande:

    Nej, det kom kanske inte ur rätt. Menade mer att man inte behöver operera sig för att passa det ideal som finns. Att kvinnor är sexiga med hängbröst och utan. Diskussionen här var väl om det fanns folk som tyckte hängbröst var snygga/sexiga. Kan bara prata för mig själv och finner inte opererade personer lika attraktiva som icke opererade. Jag kan tycka att det är bra att folk gillar olika och att det alltid är någon som attraheras av något.


    Det glädjer mig att höra för jag har haft komplex över detta länge, och skäms varje gång jag måste visa mig naken.
Svar på tråden Hängiga bröst.