• Nicke989

Hängiga bröst.

Vad som menas med hängiga bröst verkar variera från person till person, men jag föredrar i alla fall bröst som "ligger utanpå". När kvinnan böjer sig framåt så rör sig brösten framåt också. Det är underbart. Om det klassas som hängiga bröst är det något jag älskar.

• Nicke989
    Gbgkillen73a skrev 2019-11-29 07:44:15 följande:

Så ljuvligt när dessa bröst faller ur bh:n. 

Så klockrent! Att få häkta av bh:n och uppleva hur brösten faller ur, mmmm? Underbart.
  • Nicke989
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 11:40:23 följande:

Jag tror denna tråd skulle vaknat till liv rejält om någon kvinna la ut en hängbröstbild :)

Många mjuka män skulle bli hårda som sten.

Håller med dig. Hoppas du får din önskan uppfylld, men jag är tyvärr lite skeptisk till att det blir så.
  • Nicke989
    Anonym (JP) skrev 2020-04-23 13:02:49 följande:
    Nicke989 skrev 2020-04-23 12:26:10 följande:

Håller med dig. Hoppas du får din önskan uppfylld, men jag är tyvärr lite skeptisk till att det blir så.

Om ni ber snällt så.. Måste bara samla lite mod först.
    Hoppas verkligen du hittar mod. Bröst med ett snyggt häng är de allra vackraste och sexigaste.
  • Nicke989
    Anonym (JP) skrev 2020-04-23 14:11:20 följande:

Oh well.. Snyggt häng som någon skrev är nog svårt att frambringa. Men håll tillgodo. Något suddig fotad i duschen.

Vilken tur för oss att du samlade mod. Nu förgyllde du dagen!
  • Nicke989
    Anonym (just to clear things up) skrev 2020-04-25 13:57:24 följande:

Vill passa på att avliva den allmänna missuppfattningen i den här tråden om att hängtuttar alltid är stora och hänger pga tyngd. Det är inte sant.

Det är alldeles sant och det visar att bröst inte behöver vara stora för att vara snygga. Dina bröst är helt magiskt vackra. Fantastiska!
  • Nicke989
    Anonym (just to clear things up) skrev 2020-04-27 22:44:06 följande:
    Ja men det är en populär åsikt att häng kommer sig av tung byst, av amning,av dålig behå eller av att man använder behå. Mina har hängt sen jag fick dem och efter graviditeter och amning blev de lite mindre fasta.
    Jag tror det är lättare att utveckla häng om brösten är tunga, men det betyder ju inte att det är enda sättet de kan få häng på.
    Dina bröst är helt fantastiskt fina.
Svar på tråden Hängiga bröst.