Inlägg från: Anonym (JP) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JP)

Hängiga bröst.

Det är du nog ganska ensam om. Sen kan det iofs variera vad olika personer tycker är hängigt och inte men att tända på de man anser hängiga är nog relativt ovanligt.

• Anonym (JP)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 11:40:23 följande:

Jag tror denna tråd skulle vaknat till liv rejält om någon kvinna la ut en hängbröstbild :)

Många mjuka män skulle bli hårda som sten.

Nicke989 skrev 2020-04-23 12:26:10 följande:

Håller med dig. Hoppas du får din önskan uppfylld, men jag är tyvärr lite skeptisk till att det blir så.

Om ni ber snällt så.. Måste bara samla lite mod först.
  • Anonym (JP)

Oh well.. Snyggt häng som någon skrev är nog svårt att frambringa. Men håll tillgodo. Något suddig fotad i duschen.

• Anonym (JP)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 14:18:56 följande:

Gudars skymning vilka underbara bjässar. Så vackert häng ! Blir alldeles yr av dina skönheter! Tack för att du visade mig, blev så glad .

Vilken bh-storlek har du?

Tack! Vad snäll du är. Jag har 90E, så inte superstora direkt.
    Mr1970 skrev 2020-04-23 14:13:27 följande:

Sjukt goa.

Anonym (Anders) skrev 2020-04-23 14:25:08 följande:

Naturliga. Vackra. Kvinnliga. Kram- och lek vänliga. Tilltalande för många.

Var stolt över dom!!!

Anonym (Johan) skrev 2020-04-23 14:32:34 följande:

Åhh så fina!! Blir himla avis på din kille som får busa med dem.

Tusen tack till er! Det värmer mer än ni anar.
  • Anonym (JP)
    Anonym (H33) skrev 2020-04-23 17:41:28 följande:

Dom där pattarna är ju sagolika! Tunga, långa, stora och med bra häng - naturligt och underbart! Blir inte sexigare!!

Haha, det där är nog första gången nån kallat mina bröst långa och dessutom menat det som en komplimang. Men tack.
  • Anonym (JP)
    Nicke989 skrev 2020-04-23 23:14:43 följande:

Vilken tur för oss att du samlade mod. Nu förgyllde du dagen!

Tack! Ni är verkligen snälla allihop här. Det värmer.
  • Anonym (JP)
    Anonym (85K) skrev 2020-04-24 21:04:11 följande:

Hoppas du inte misstycker att jag säger det, men är du säker på din storlek? Det ser ut som om du borde ha mindre omkrets än 90 och större kupa än E.

Nja, såpass säker att det är det jag köper som sitter skönt och gör sitt jobb. Men jag har aldrig varit på en underklädesaffär och fått utprovat vilken storlek jag skulle ha enligt proffsen, så om det är så du menar så är jag inte säker nej. Men det funkar bra och är bekvämt.
  • Anonym (JP)
    Anonym (just to clear things up) skrev 2020-04-25 13:57:24 följande:

Vill passa på att avliva den allmänna missuppfattningen i den här tråden om att hängtuttar alltid är stora och hänger pga tyngd. Det är inte sant.

Hängbröst har förstås inte nåt med storlek att göra. Det finns de med stora bröst som ändå är fasta. Häng handlar ju mer om onödigt mycket hud till den volym man har. Så självklart finns hängbröst i alla storlekar.

För övrigt tycker jag att dina bröst är fina.
Svar på tråden Hängiga bröst.