Hängiga bröst.
Det är du nog ganska ensam om. Sen kan det iofs variera vad olika personer tycker är hängigt och inte men att tända på de man anser hängiga är nog relativt ovanligt.
Det är du nog ganska ensam om. Sen kan det iofs variera vad olika personer tycker är hängigt och inte men att tända på de man anser hängiga är nog relativt ovanligt.
Jag tror denna tråd skulle vaknat till liv rejält om någon kvinna la ut en hängbröstbild :)
Många mjuka män skulle bli hårda som sten.
Håller med dig. Hoppas du får din önskan uppfylld, men jag är tyvärr lite skeptisk till att det blir så.
Oh well.. Snyggt häng som någon skrev är nog svårt att frambringa. Men håll tillgodo. Något suddig fotad i duschen.

Gudars skymning vilka underbara bjässar. Så vackert häng ! Blir alldeles yr av dina skönheter! Tack för att du visade mig, blev så glad .
Vilken bh-storlek har du?
Sjukt goa.
Naturliga. Vackra. Kvinnliga. Kram- och lek vänliga. Tilltalande för många.
Var stolt över dom!!!
Åhh så fina!! Blir himla avis på din kille som får busa med dem.
Dom där pattarna är ju sagolika! Tunga, långa, stora och med bra häng - naturligt och underbart! Blir inte sexigare!!
Vilken tur för oss att du samlade mod. Nu förgyllde du dagen!
Hoppas du inte misstycker att jag säger det, men är du säker på din storlek? Det ser ut som om du borde ha mindre omkrets än 90 och större kupa än E.
Vill passa på att avliva den allmänna missuppfattningen i den här tråden om att hängtuttar alltid är stora och hänger pga tyngd. Det är inte sant.