• Anonym (?)

    Pojkvän som slutat slicka

    Innan vi blev ett par så chattade han om hur mycket han älskade att slicka fitta. Det var det bästa han visste.

    Jag har aldrig riktigt älskar det. Det har liksom kvittar.

    I början slickade han ofta men det tog tid innan jag fick orgasm.

    Sen plötsligt slutade han och har aldrig sagt något igen.

    Vi har sex ofta men han visar aldrig tecken att han vill gå ner. Är det inte märkligt? Om han nu älskade det så mycket så borde han väl sakna det och föreslå eller försöka igen. Jag har aldrig sagt att jag inte vill. Är såklart fräsch därnere.

  • Svar på tråden Pojkvän som slutat slicka
  • Anonym (Vis)
    Anonym (?) skrev 2019-11-28 21:38:37 följande:

    Innan vi blev ett par så chattade han om hur mycket han älskade att slicka fitta. Det var det bästa han visste.

    Jag har aldrig riktigt älskar det. Det har liksom kvittar.

    I början slickade han ofta men det tog tid innan jag fick orgasm.

    Sen plötsligt slutade han och har aldrig sagt något igen.

    Vi har sex ofta men han visar aldrig tecken att han vill gå ner. Är det inte märkligt? Om han nu älskade det så mycket så borde han väl sakna det och föreslå eller försöka igen. Jag har aldrig sagt att jag inte vill. Är såklart fräsch därnere.


    Viktigt tips

    Är du som en klubbad säl när han håller på så lägger man av.

    Nästa gång det hettar till... BE honom att slicka dig, antingen verbalt, eller hintar.
  • Anonym (Emma)

    Förmodligen har han väl tröttnat för att han inte fått den respons han vill. Att man gillar att slicka handlar inte enbart att det är just det man gillar utan det viktigaste är att se att sin partner njuter av det. Annars kan det nog lika väl kvitta. Har du heller inte bett om det så bidrar det ännu mer till att han slutat.

  • Tukt

    En sådan där sak är ju helt omöjlig att spekulera i. Där måste ni kommunicera själva.
    Det kan ju vara att han helt enkelt slutade tända på det.... sådant händer ju. Kinks och turn-ons förändras.
    Det kan också vara så att hans syn på dig förändrats. Kanske såg han slickandet som en gest av undergivenhet och betjänande. Men över tid kanske han inte ser på dig som någon han är bekväm med att ha det förhållandet till.
    Det eller tusen andra orsaker....fråga!

  • Anonym (?)
    Anonym (Vis) skrev 2019-11-28 21:45:51 följande:

    Viktigt tips

    Är du som en klubbad säl när han håller på så lägger man av.

    Nästa gång det hettar till... BE honom att slicka dig, antingen verbalt, eller hintar.


    Nja, asså jag vill inte bli slickad. Det finns mycket bättre saker. Och vi har hett i sängkammaren!! Båda två ger och tar.

    Min fråga var mer hur någon kan gå från att ÄLSKA att slicka till att inte ens fråga eller försöka. Det verkar för mig konstigt. Som att han trott att alla tjejer uppskattar att bli slickade men att han egentligen helst slipper kanske??

    Jag har försökt få ett svar men han undviker frågan.
  • Xzx

    Kan nog märkas om du inte är så sugen eller inte gillar det så mycket. 


    Om det nu är som du säger, att det inte riktigt är din grej - vad är problemet? 

  • Anonym (ace)
    Anonym (?) skrev 2019-11-28 21:38:37 följande:

    Innan vi blev ett par så chattade han om hur mycket han älskade att slicka fitta. Det var det bästa han visste.

    Jag har aldrig riktigt älskar det. Det har liksom kvittar.

    I början slickade han ofta men det tog tid innan jag fick orgasm.

    Sen plötsligt slutade han och har aldrig sagt något igen.

    Vi har sex ofta men han visar aldrig tecken att han vill gå ner. Är det inte märkligt? Om han nu älskade det så mycket så borde han väl sakna det och föreslå eller försöka igen. Jag har aldrig sagt att jag inte vill. Är såklart fräsch därnere.


    Du är ju för go....
    Hur i hela friden ska vi veta varför din pojkvän slutat slika?
    Om du inte kan prata med din pojkvän om detta så är du inte mogen nog att ha en sexuell relation.
  • MotorcycleEmptiness

    Har du kvar chatthistoriken där han skriver om hur mycket han gillar att slicka fitta? Tycker du ska polisanmäla honom för kontraktsbrott. Han kan räkna med böter och fängelse upp till sex månader.

  • Anonym (.)
    Anonym (?) skrev 2019-11-28 22:00:26 följande:

    Nja, asså jag vill inte bli slickad. Det finns mycket bättre saker. Och vi har hett i sängkammaren!! Båda två ger och tar.

    Min fråga var mer hur någon kan gå från att ÄLSKA att slicka till att inte ens fråga eller försöka. Det verkar för mig konstigt. Som att han trott att alla tjejer uppskattar att bli slickade men att han egentligen helst slipper kanske??

    Jag har försökt få ett svar men han undviker frågan.


    Jag älskar stt slicka fitta. Slickar man nån som knappt bryr sig så blir jag rätt less på det hela, då kan det vara. För mig är det en förutsättning att tjejen ifråga verkligen tänder på det, att hon vill det, och kanske gått och längtat efter det en tid.

    Men det gäller väl det mesta inom sex. Det är ju en lagsport...
  • Anonym (H)

    Du är väl inte så rolig att slicka kanske? Han märker väl på dig att du inte älskar det tillbaka. Suger du av honom någon gång förresten? Många tröttnar om de inte får något liknande tillbaka.

  • Anonym (Frank Sinatra)

    Han tror nog att du inte vill eller att du inte gillar det så nu har han väll gett upp, det bästa är att prata med han och försöka förklara hur du vill ha det! Helt enkelt!

Svar på tråden Pojkvän som slutat slicka