Utmattad
Jag har lidit av utbrändhet i 10 år nu och de du beskriver e klassiska uttbrändhet symptom, ner i minsta detalj. Du behöver ta kontakt me läkare å få hjälp å en sjukskrivning. Du behöver vila. Utbrändhet blir inte bätttre utan att du lugnar ner din tillvaro. Du e inte dement jag lovar... men ja vet däremot Presis vad du menar. Lite mindfullness skulle nog va bra oxå. Du får gärna kontakta mig om ja kan vara till hjälp på något sätt. Läs på om utbrändhet. En jätte kram skickar jag virtuellt till dig och hoppas du kan få hjälp i tid. Utbrändhet går att få stopp på och återhämta sig från. Men de kräver livsstils förändringar och god självinsikt. Och en förståelse att du från nu å framåt kommer vara mer stresskänslig än tidigare och du måste lyssna på din kropp.den skriker just nu å försöker få din uppmärksamhet. Alla symptomen du haft länge som typ magen å ångesten etc e förstadiet till uttbrändhet. En varning dock. Bli inte förvånad om du blir sjukskriven, om de först blir värre. Detta e vanligt. De kommer när man äntligen slappnar av. Går du till en läkare å radar upp alla dessa symptom ihop, så bör dom snabbt inse att de e stress och utbrändhet. Du kan bli frisk... livet e inte över. Du kan få tillbaka ditt gamla liv , med bara lite förändringar.
Att vara sjuk så länge som jag varit e mkt ovanligt , plus ja har många andra problem som tillsammans gör de svårare att bli bättre.
Ett sista PS. Be läkarna kolla dina sköldkörtel nivåer. Tsh , t3fritt och t4fritt. Bara för att utesluta sköldkörtel besvär. Men på din beskriver så låter de som uttbrändhet och stress.
Kram på dig.