• kalmarpiraten

    Åsikter om årets SVT julkalender "Panik i tomteverkstan" ?

    Idag (1 dec) sändes första avsnittet av 24 av STV's julkalender Panik i tomteverkstan med bl a Pernilla Wahlgren, Per Andersson, Suzanne Reuter, Markoolio, Leif Andrée, Marie Robertson, Katarina Ewerlöf, Christina Schollin, Victor Beer, Sven Melander, Allan Svensson, Rolf Skoglund.

    Åsikter om årets SVT satsning av julkalendern?

    Hur kommer barnen att ta emot årets julkalender?


  • Svar på tråden Åsikter om årets SVT julkalender "Panik i tomteverkstan" ?
  • flygrl

    Nu har jag bara sett ett avsnitt än så länge, ska snart se dagens på SVT Play. Men jag tycker iaf den verkar både rolig, trevlig och ffa julig. Hur den tas emot av dagens barn vet jag inte men jag hade deffo gillat den skarpt när jag va liten.

  • Anonym (än så)

    Än så länge är den godkänd av maken och alla fem barnen mellan 3 och 11. Jag har inte hunnit se den än då jag jobbat kväll sön-mån och jobbar natt nu i natt, men jag ska sätta mig och se de två avsnitten som kommit nu så jag äterkommer med en dom.

  • Jonnynilsson

    Vi har inga barn hemma längre att fråga. Men jag tycker den är bra. Fast det är kanske för att jag tycker om skådisarna. Pernilla, Per, Markoolio med flera...

  • Anonym (Väntar)

    Det ska bli intressant att se när, var och hur de lyckas klämma in "Piccadilly Circus" i det hela Drömmer

Svar på tråden Åsikter om årets SVT julkalender "Panik i tomteverkstan" ?