• Anonym (TS)

    Skulle du erkänna för någon du känner att du är medlem här..?

    Eller skäms du för att vara medlem här? Själv tycker jag att det är pinsamt och skulle aldrig erkänna för någon att jag är medlem här och brukar skriva här.

  • Svar på tråden Skulle du erkänna för någon du känner att du är medlem här..?
  • Anonym (Familjelivare)
    Anonym (TS) skrev 2019-12-05 18:55:01 följande:

    Eller skäms du för att vara medlem här? Själv tycker jag att det är pinsamt och skulle aldrig erkänna för någon att jag är medlem här och brukar skriva här.


    Varför skäms du?

    De jag känner vet att jag hänger här en del, det gör vissa av dem själv.
  • Fjäril kär

    Skäms inte ett dugg. Varför skulle jag det?

    Många vet att jag hänger här och många av min vänner och bekanta är här också.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Familjelivare) skrev 2019-12-05 19:02:21 följande:

    Varför skäms du?

    De jag känner vet att jag hänger här en del, det gör vissa av dem själv.


    Vet inte riktigt, men kanske pga att man inte gärna vill att någon ska veta att det skulle kunna vara jag som skrivit ett pinsamt inlägg eller tråd här inne. Och att jag inte vill ha en PK-stämpel, klimatet här inne är väldigt PK och vänstervriden.
  • Anonym (???)
    Anonym (TS) skrev 2019-12-05 19:38:32 följande:
    Vet inte riktigt, men kanske pga att man inte gärna vill att någon ska veta att det skulle kunna vara jag som skrivit ett pinsamt inlägg eller tråd här inne. Och att jag inte vill ha en PK-stämpel, klimatet här inne är väldigt PK och vänstervriden.
    Men varför är du härinne då, om du tycker det är så dåligt + att du dessutom skäms? Bättre då att hänga någonstans som du kan stå för.
  • Anonym (TS)
    Anonym (???) skrev 2019-12-05 21:27:47 följande:

    Men varför är du härinne då, om du tycker det är så dåligt + att du dessutom skäms? Bättre då att hänga någonstans som du kan stå för.


    Det är lätt att fastna här.
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (TS) skrev 2019-12-05 18:55:01 följande:

    Eller skäms du för att vara medlem här? Själv tycker jag att det är pinsamt och skulle aldrig erkänna för någon att jag är medlem här och brukar skriva här.


    Jag nekar in i döden.
  • Anonym (v)
    Anonym (TS) skrev 2019-12-05 19:38:32 följande:
    . Och att jag inte vill ha en PK-stämpel, klimatet här inne är väldigt PK och vänstervriden.
    Det är så långt ifrån vad jag tycker att FL är och av den anledningen skäms jag lite över att vara här. Inte pga att jag är här utan att folk postar en massa elak skit hela tiden. Man tappar fan tron över mänskligheten.
  • flygrl

    Visst kan jag erkänna jag är medlem här och skäms gör jag absolut inte. Däremot vill jag kunna va anonym när jag postar inlägg och av det skälet vill jag inte att alla jag känner ska veta att jag hänger här.

  • Disa35

    Absolut, inga som helst problem att berätta för alla jag känner att jag är medlem på FL.
    Skulle däremot aldrig i livet berätta vilket nick jag har, eller för den skull skriva något härinne som gör att det går att lista ut vem jag är och vad jag heter på riktigt.

  • Gizmo

    Nej, jag skäms inte för att jag är medlem här. 
    Tycker att FL är en trevligt forum där man kan diskutera vad man vill.
    Däremot så vet ingen av mina vänner och bekanta vilket nick jag har här.

  • Disa35
    Gizmo skrev 2019-12-06 07:20:33 följande:

    Nej, jag skäms inte för att jag är medlem här. 
    Tycker att FL är en trevligt forum där man kan diskutera vad man vill.
    Däremot så vet ingen av mina vänner och bekanta vilket nick jag har här.


    Är det av samma anledning som mina inte vet det - att de själva kan dyka upp här och liksom råka försäga sig, dvs avslöja vem man är?
  • Anonym (Me)

    Skäms inte det minsta och ja dom vet att jag är medlem.

  • Anonym (Grabben bredvid)

    Om jag berättar det för någon som jag känner skulle de nog inte tro att detta forum faktiskt finns. Så det känns lönlöst att berätta något.

  • Anonym (H)

    Nope, men jag kan berätta om jag läst nåt dumt och roligt här.

  • Disa35
    Anonym (H) skrev 2019-12-06 17:16:51 följande:

    Nope, men jag kan berätta om jag läst nåt dumt och roligt här.


    Då borde du vara höjdpunkten på alla fester och sammankomster, det här är ju en guldgruva i den meningen Glad
Svar på tråden Skulle du erkänna för någon du känner att du är medlem här..?