• someone33

    SNÄLLA HJÄLP MIG TYDA. KAN JAG HA HAFT ÄGGLOSSNING!?

    Hej allihopa.. känner mig uppgiven. Efter ett sent missfall försöker vi bli gravida igen och jag blev så jäkla glad bör mensen kom tillbaka den 18 November. Då borde ÄL inträffat i måndags den 16de och jag började ta ÄL test några dagar innan.

    Jag ser också att alla test är Negativa.. :( Men finns det ändå hopp, kan jag ha missat stegringen?

    Lägger in bild med markering M för i måndags då jag borde ha haft ägglossning.

    Ser du en liten stegring??

    Är helt under isen och känner mig så ivrig att få känna lycka och bli gravid igen.

  • Svar på tråden SNÄLLA HJÄLP MIG TYDA. KAN JAG HA HAFT ÄGGLOSSNING!?
  • Anonym (Tips från coachen)
    someone33 skrev 2019-12-05 19:45:35 följande:

    Hej allihopa.. känner mig uppgiven. Efter ett sent missfall försöker vi bli gravida igen och jag blev så jäkla glad bör mensen kom tillbaka den 18 November. Då borde ÄL inträffat i måndags den 16de och jag började ta ÄL test några dagar innan.

    Jag ser också att alla test är Negativa.. :( Men finns det ändå hopp, kan jag ha missat stegringen?

    Lägger in bild med markering M för i måndags då jag borde ha haft ägglossning.

    Ser du en liten stegring??

    Är helt under isen och känner mig så ivrig att få känna lycka och bli gravid igen.


    Fast, det är ju den femte idag..? Och i måndags var det den andra? Du har ju inte ÄL två dagar innan mens heller. Dessutom har du glömt bilden. Du kanske inte hade ÄL den här månaden heller om du nyss haft MF.
Svar på tråden SNÄLLA HJÄLP MIG TYDA. KAN JAG HA HAFT ÄGGLOSSNING!?