• Dilber

    Zinzinos BalanceOil

    Hej! Någon här som testat Zinzinos BalanceOil med Omega 3 & 6?

    Vad tycker ni isåfall? Hjälper den?

    Har precis börjat, sen 1 vecka, så har inte märkt någon förändring än, men någon sa till mig att Omega 3 tunnar ut blodet för mycket, men det säljs ju på apotek & hälsokost?!

    Har problem med hälsan, har mycket smärtor, äter mycket mediciner och är mycket trött. Behöver något som ger mig ork och kraft och hörde då talas om BalanceOil, har dom lurat på mig skräp som inte gör någon nytta tro? Vill dock tro att detta hjälper mig att må så mycket bättre och kanske tom minska på medicineringen, hoppas hoppas :)

  • Svar på tråden Zinzinos BalanceOil
  • Anonym (Anonym)

    Jag äter denna olja dagligen.

    Vet inte om den hjälper, men tror det. Den skall ju göra cellerna mjukare mer elastiska så att säga.

    Mycket har blivit bättre men har gjort så många stora förändringar i kosten och livet, så vet inte hur stor del Zinzino har i de förbättringarna. Följer tråden

  • Surkålen

    Jag tycker att den är super. Köper för nästan halva priset på Tradera???? Känner mig mycket piggare!


    Jag tycker att den är super. Köper för nästan halva priset på Tradera???? Känner mig mycket piggare! www.tradera.com/ite
Svar på tråden Zinzinos BalanceOil