• Anonym (Keso)

    Idiotfamiljer på charter

    Fattar inte hur familjer med barn har pli att åka på dyra all inclusive dät barnen kissar i poolen och hostsr rakt på buffématen och håller på och beter sig som arslen mot omgivningen..

  • Svar på tråden Idiotfamiljer på charter
  • Anonym (A)
    Vi har förvisso ett barn men vi åker inte charter och vi kissar inte i poolen. 
  • Anonym (Jg)

    Du tror att det bara är barn? Alla vuxna som petar i näsan, hostar i handen och sen går och fingrar på buffe maten? Och även vuxna brukar hosta över maten.. Sen finns det säkerligen många inkontinenta vuxna som råkar kissa lite i poolen vid ansträngning.

    Undvik mat som stått framme, allmänna pooler och badrum och ja, undvik att skaffa barn för du verkar skylla allt på barnen.

  • Anonym (Fulla människor)

    Och jag är så otroligt trött på alla människor som dricker mer alkohol än vad de klarar av och då blir odrägliga. De beter sig flera gånger värre än alla barn gör.

  • Anonym (444)

    Skulle aldrig få för mig att åka all inclusive och definitivt inte på charter.

    Varför betala ett dyrare pris för att behöva vänta in andra för transfett och äta samma tråkiga buffémat dag efter dag?

    Enda gången vi har valt all inclusive var för att säkerheten i landet vi besökte inte var den bästa förutom på hotellen.

    Men i övrigt; välj bort dyrare resor där du ändå bara stör dig på folks beteende!

  • Anonym (Reser ofta)

    Gör som jag, välj barnfria vuxenhotell.
    Toppen att slippa allt tjo och tjim!

  • Anonym (Reser ofta)
    Anonym (Fulla människor) skrev 2019-12-06 10:49:51 följande:

    Och jag är så otroligt trött på alla människor som dricker mer alkohol än vad de klarar av och då blir odrägliga. De beter sig flera gånger värre än alla barn gör.


    Var ser du alla dessa odrägliga fulla människor?
    Jag reser ofta och har ytterst sällan sett dessa fyllskallar... 
  • Anonym (Hatar charter)

    Hatar charterresor men barnen är det minsta problemet

  • Anonym (Fulla människor)
    Anonym (Reser ofta) skrev 2019-12-06 10:55:17 följande:

    Var ser du alla dessa odrägliga fulla människor?

    Jag reser ofta och har ytterst sällan sett dessa fyllskallar... 


    Tur för dig. Vi reser också ofta. Senast för en månad sedan på långflygning satt ett par på raden framför oss som skåla och sjung/skrek hela resan och brydde sig inte om att både medpassagerare och flygvärdinnorna bad de tysta ned sig. Svaret vi fick var att vi skulle hålla käften och flyga åt helvete. Och det är inte första gången på flyg. Ända gången vi åkte på charter så låg det två personer däckade vid poolen. En annan lyfte upp min då 1.5 åriga dotter och började pussa på henne så fick slita henne ur famnen på honom varvid han börja skricka åt oss att vi var överbeskyddande pedofiler som skadar våra barn, han blev sedan hämtad av polisen...
  • Anonym (Reser ofta)
    Anonym (Fulla människor) skrev 2019-12-06 11:04:09 följande:
    Tur för dig. Vi reser också ofta. Senast för en månad sedan på långflygning satt ett par på raden framför oss som skåla och sjung/skrek hela resan och brydde sig inte om att både medpassagerare och flygvärdinnorna bad de tysta ned sig. Svaret vi fick var att vi skulle hålla käften och flyga åt helvete. Och det är inte första gången på flyg. Ända gången vi åkte på charter så låg det två personer däckade vid poolen. En annan lyfte upp min då 1.5 åriga dotter och började pussa på henne så fick slita henne ur famnen på honom varvid han börja skricka åt oss att vi var överbeskyddande pedofiler som skadar våra barn, han blev sedan hämtad av polisen...
    Oj... du måste haft en jäkla otur!
    Jag har faktiskt aldrig varit med om så fulla och odrägliga människor, vare sig på flyget eller hotellet.
    En gång var det en kvinna som söp sig dyngrak varje kväll men hon satt bara där tills hon vinglade iväg till rummet och störde ingen. Annars har folk betett sig,

    Det där med din dotter är ju hemskt... bra att polisen kom.
    Jag har aldrig rest med så små barn, den yngsta jag har haft med mig var elva då vi reste.
    Numera reser jag aldrig med barn. Personligen kan jag nog tycka att de alldra yngsta inte borde släpas med jorden runt. Sånt kan man vänta med. Fast det är min åsikt och andra har ju sin.
Svar på tråden Idiotfamiljer på charter