• Anonym (Nybliven singelkvinna)

    Hur många KK är okej att ha?

    Jag är en kvinna på 40+ som blivit singel efter ett förhållande på 21 år. Jag är så glad att äntligen vara singel och vill verkligen ha ett skönt sexliv! Men är det okej att ha typ fyra olika kk så länge man skyddar sig? Mvh en kåt och glad singelkvinna! Trevlig helg!

  • Svar på tråden Hur många KK är okej att ha?
  • Anonym (Dd)
    Anonym (Nybliven singelkvinna) skrev 2019-12-06 10:24:49 följande:
    Jag är en kvinna på 40+ som blivit singel efter ett förhållande på 21 år. Jag är så glad att äntligen vara singel och vill verkligen ha ett skönt sexliv! Men är det okej att ha typ fyra olika kk så länge man skyddar sig? Mvh en kåt och glad singelkvinna! Trevlig helg!
    Det måste du ju fråga dina KK:s. En KK:s vill vara exklusiva.
  • Anonym (Stina)

    Självklart kan man ha flera KK.

    Det är själva grunden för en KK-relation att man träffas och har sex utan några andra löften och åtaganden mot varandra. Bryr mig inte om vad en KK gör i övrigt och en KK har inget med mitt liv i övrigt att göra så vill jag ha flera KK samtidigt så har jag självklart det.

  • Lione81
    Anonym (Stina) skrev 2019-12-07 09:20:53 följande:

    Självklart kan man ha flera KK.

    Det är själva grunden för en KK-relation att man träffas och har sex utan några andra löften och åtaganden mot varandra. Bryr mig inte om vad en KK gör i övrigt och en KK har inget med mitt liv i övrigt att göra så vill jag ha flera KK samtidigt så har jag självklart det.


    Håller helt klart med!

    Man är inte intresserad av ett förhållande just nu och här.

    Sex vill man, iaf jag ha varje dag. När man är i ett förhållande. Då passar ju 3-4 KK-relationer bra.

    Vad dessa kvinnor gör i övrigt har jag inget med att göra. Någon skriver för att dom bryr sig och tacksam att man delar sexet ihop.
  • Anonym (Rude)

    Ej okej att ha fler än en, om du är kvinna.
    För män är det ok att ha flera.

  • Anonym (Stina)
    Anonym (Rude) skrev 2019-12-07 09:27:47 följande:

    Ej okej att ha fler än en, om du är kvinna.

    För män är det ok att ha flera.


    Är väl snarare så att som kvinna har man ett större behov av att ha flera KK än vad en man har. När jag är riktigt igång kan jag träffa 3 KK samma dag utan problem.
  • Anonym (XXX)

    OK för VEM? Först och främst måste du fråga dina KK:s om det. De har rätt att få veta att du har andra, även om de bara är KK:s. Inte minst med tanke på risken att smittas av könssjukdomar. 

    I övrigt så lever vi i Sverige, där det inte finns några lagar som begränsar detta. Men om jag skulle få veta att någon av mina väninnor hade KK:s (ja även om det bara var en), så skulle jag ompröva min relation med henne. För jag tycker att hela beteendet är så cyniskt. Så utanför mina referensramar. Jag tycker att sex hör hemma i ett ömsesidigt kärleksförhållande, och helst äktenskap. Man ska i alla fall ha kommit långt i förhållandet innan man hamnar i sängen, enligt de regler som gäller för mig själv. 

  • Anonym (qwerty)
    Anonym skrev 2019-12-06 11:11:10 följande:
    En är ok. Allt utöver bevisar att man är en slampa.
    Hellre slampa än en frigid och pryd rövhatt som sitter på nätet och trycker ner andra.
  • enable007
    Anonym (qwerty) skrev 2019-12-07 17:09:42 följande:

    Hellre slampa än en frigid och pryd rövhatt som sitter på nätet och trycker ner andra.


    Word! Ta en dricka , jag betalar !!!
  • Anonym
    Anonym (qwerty) skrev 2019-12-07 17:09:42 följande:

    Hellre slampa än en frigid och pryd rövhatt som sitter på nätet och trycker ner andra.


    Är man frigid så lär man inte ha någon kk överhuvudtaget.

    Och rövhatt kan du vara själv.

    Jag ser ner på människor som du.
  • Anonym (Rude)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-12-07 09:05:40 följande:

    Du gör som du vill. Bättre med fasta kk än att du ska snurra runt med en massa ons. 


    Bättre för dig kanske. Andra vill trampa på andra stigar än de som redan utforskats.
  • Anonym (Rude)
    Anonym (Stina) skrev 2019-12-07 09:44:50 följande:
    Är väl snarare så att som kvinna har man ett större behov av att ha flera KK än vad en man har. När jag är riktigt igång kan jag träffa 3 KK samma dag utan problem.
    Är snarare så att kvinnor inte har ett stort behov att ha kk.
Svar på tråden Hur många KK är okej att ha?