• Anonym (Johnny)

Fleshlite något att ha?

Funderar på en sexleksak, en Fleshlite som ska kännas som en våt mus. Funkar det?

• Svar på tråden Fleshlite något att ha?
  • Anonym (H)

Inte alls! Jag är en frekvent runkare trots att jag har fru.

Hur beter du dig? Med frugan kommer jag alltid relativt fort..

Får kämpa nåt otroligt med Fleshlighten om jag ska komma.

Anonym (Funkar bra tycker jag) skrev 2020-02-08 15:49:10 följande:

Jag tycker den funkar bra och är effektiv. Jag har använt tidtagning (ungefärlig) och kommit fram till att den skär ner tiden det tar att onanera till ungefär hälften.

För mig som inte onanerar särskilt ofta är det nog ingen big deal, men för en frekvent runkare finns det nog mycket tid att spara med en sådan.

• Anonym (Han med 50kg leksaker)

Ja det är klart bättre än en hand och kan vara bättre än en fitta.

Den ska vara djup nog och är så härligt med vågig/knottrig/ strukturerad insida som verkligen känns o kramar skönt runt hela skaftet.

Jag har även en annan som hör till min knullmaskin och jag kan bara ligga o låta den jobba på mej.

Köp bara

• Anonym (Funkar bra tycker jag)
    Anonym (H) skrev 2020-02-10 19:25:45 följande:

Inte alls! Jag är en frekvent runkare trots att jag har fru.

Hur beter du dig? Med frugan kommer jag alltid relativt fort..

Får kämpa nåt otroligt med Fleshlighten om jag ska komma.

Fleshlighten är betydligt effektivare än handen, men inte lika effektiv som äkta vara, om jag inte skulle hålla igen. Men äkta vara ger ju visuell stimulans med, inte bara mekanisk. Så skall man jämföra rättvist så får det vara släckt och tyst och hon får inte röra sig.

Jag tror nog fleshlighten isåfall skulle vara likvärdig i effektivitet.

• Anonym (Gummi-Gudrun)

Gudrun fyller ett behov - inget spöar äkta vara...oftast.

Jag funderar på en "realdoll" av något slag, inte uppblåsbar utan en mer verklighetstrogen variant. Problemet är mest priset och en förmodligen obefogad rädsla att hon skulle få liv och strypa mig i sömnen.

Dessutom vet jag att riktiga kvinnor skulle bli extremt äcklade av mig om jag hade en sådan. Så jag får tappa hoppet om att träffa annat än tokiga tanter från Tinder lite till först för att våga ta steget tror jag.

• Anonym (Gummi-Gudrun)
    Anonym (Funkar bra tycker jag) skrev 2020-02-13 19:35:18 följande:

Jag funderar på en "realdoll" av något slag, inte uppblåsbar utan en mer verklighetstrogen variant. Problemet är mest priset och en förmodligen obefogad rädsla att hon skulle få liv och strypa mig i sömnen.

Dessutom vet jag att riktiga kvinnor skulle bli extremt äcklade av mig om jag hade en sådan. Så jag får tappa hoppet om att träffa annat än tokiga tanter från Tinder lite till först för att våga ta steget tror jag.

Visst - lägg pengarna på dockan ... och riskera strypning och glöm riktiga kvinnor.
    Anonym (Gummi-Gudrun) skrev 2020-02-13 20:29:56 följande:
    Visst - lägg pengarna på dockan ... och riskera strypning och glöm riktiga kvinnor.
    Som sagt. Träffar jag ingen vettig inom rimlig tid och faktiskt vågar ge upp så blir det nog så.
  • Anonym (Gummi-Gudrun)
    Anonym (Funkar bra tycker jag) skrev 2020-02-13 20:37:41 följande:
    Som sagt. Träffar jag ingen vettig inom rimlig tid och faktiskt vågar ge upp så blir det nog så.
    Då får jag gratulera till beslutet - på riktigt.
    Kanske en docka är din lösning på problemet.
    Skönt att våga ge upp - modigt beslut!
    Anonym (Gummi-Gudrun) skrev 2020-02-13 20:50:09 följande:
    Då får jag gratulera till beslutet - på riktigt.
    Kanske en docka är din lösning på problemet.
    Skönt att våga ge upp - modigt beslut!
    Tack. Men jag har inte gett upp riktigt än. Jag är nog en torrperiod eller en riktig galenpanna till dam ifrån sådär att ge upp, kanske två.

Det är svårt som en dålig man som nog är någon grad eller så över bottenskrapet av män. Inte helt oönskad, bara nästan. Jag får väldigt lite men ändå tillräckligt mycket för att hålla hoppet levande. Utan det hade det på sätt och vis vart lättare.
  • Anonym (Han med 50kg leksaker)

Ni måste förstå att leksaker kommer inte bara in i bilden när man är singel, utan är ett måste i alla relationer för att krydda och variera.

I min senaste förhållande började jag köpa ena leksaken efter den andra till henne. Hon skämdes att vi bara köpte till henne även om hon sen tog mej till himmelriket med dildon i rumpan. Dock ville hon att något skulle köpas till mej men var dum nog att inte upptäcka dessa knullburkar. Nu efteråt har jag 2 med grymt bra känsla

Svar på tråden Fleshlite något att ha?