Fleshlite något att ha?
Funderar på en sexleksak, en Fleshlite som ska kännas som en våt mus. Funkar det?
Funderar på en sexleksak, en Fleshlite som ska kännas som en våt mus. Funkar det?
Inte alls! Jag är en frekvent runkare trots att jag har fru.
Hur beter du dig? Med frugan kommer jag alltid relativt fort..
Får kämpa nåt otroligt med Fleshlighten om jag ska komma.
Jag tycker den funkar bra och är effektiv. Jag har använt tidtagning (ungefärlig) och kommit fram till att den skär ner tiden det tar att onanera till ungefär hälften.
För mig som inte onanerar särskilt ofta är det nog ingen big deal, men för en frekvent runkare finns det nog mycket tid att spara med en sådan.
Ja det är klart bättre än en hand och kan vara bättre än en fitta.
Den ska vara djup nog och är så härligt med vågig/knottrig/ strukturerad insida som verkligen känns o kramar skönt runt hela skaftet.
Jag har även en annan som hör till min knullmaskin och jag kan bara ligga o låta den jobba på mej.
Köp bara
Inte alls! Jag är en frekvent runkare trots att jag har fru.
Hur beter du dig? Med frugan kommer jag alltid relativt fort..
Får kämpa nåt otroligt med Fleshlighten om jag ska komma.
Gudrun fyller ett behov - inget spöar äkta vara...oftast.
Jag funderar på en "realdoll" av något slag, inte uppblåsbar utan en mer verklighetstrogen variant. Problemet är mest priset och en förmodligen obefogad rädsla att hon skulle få liv och strypa mig i sömnen.
Dessutom vet jag att riktiga kvinnor skulle bli extremt äcklade av mig om jag hade en sådan. Så jag får tappa hoppet om att träffa annat än tokiga tanter från Tinder lite till först för att våga ta steget tror jag.
Jag funderar på en "realdoll" av något slag, inte uppblåsbar utan en mer verklighetstrogen variant. Problemet är mest priset och en förmodligen obefogad rädsla att hon skulle få liv och strypa mig i sömnen.
Dessutom vet jag att riktiga kvinnor skulle bli extremt äcklade av mig om jag hade en sådan. Så jag får tappa hoppet om att träffa annat än tokiga tanter från Tinder lite till först för att våga ta steget tror jag.
Ni måste förstå att leksaker kommer inte bara in i bilden när man är singel, utan är ett måste i alla relationer för att krydda och variera.
I min senaste förhållande började jag köpa ena leksaken efter den andra till henne. Hon skämdes att vi bara köpte till henne även om hon sen tog mej till himmelriket med dildon i rumpan. Dock ville hon att något skulle köpas till mej men var dum nog att inte upptäcka dessa knullburkar. Nu efteråt har jag 2 med grymt bra känsla