Inlägg från: Anonym (Johnny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Johnny)

    Fleshlite något att ha?

    Funderar på en sexleksak, en Fleshlite som ska kännas som en våt mus. Funkar det?

  • Svar på tråden Fleshlite något att ha?
  • Anonym (Johnny)

    Tack för kul förslag. Pringlesburk?! Ha ha ha

  • Anonym (Johnny)

    Efter era roliga inlägg ska jag nog föreslå för frun att skaffa en sån. Lika väl som vi använder dildos på henne och i min bakre del så borde det väl vara okej med en lösfiffi.

    För närvarande har hon underlivsproblem och penetration är uteslutet, så det här kunde vara ett sätt att vara tillsammans utan att det blir obehagligt för henne. 

    Undrar om jag vågar... Men hittills har det ofta varit stimulerande att våga bryta gränser och utmana varandra...

  • Anonym (Johnny)
    Fritz08 skrev 2019-12-17 10:59:32 följande:
    Efter gemensamt ha skrattat när jag öppnade förpackningen så laddade jag lösfittan med glidmedel och hustrun hjälpte till. Hon blev inte ett dugg kåt, men hjälpte mig till orgasm.

    Jag vet inte om jag ska fundera på hennes brist på sexlust?

    Är väl lika bra att vara nöjd !?
    Man får vara nöjd om man är belåten.

    Jag frågade min fru om att skaffa en leksak även till mig, men hon svarade inte. Hon har underlivsproblem just nu och är helt ointresserad av sex. Vill inte heller "hjälpa mig", vilket jag har full förståelse för. 

    Men saknar´t...
  • Anonym (Johnny)

    Nu har jag fått hem den, efter era rekommendationer. Känns fantastiskt nära orginalet. Lite kall, men man kanske kan värma den. 

    Hoppas få leka med den tillsammans med min fru...

  • Anonym (Johnny)

    Köpte och testade ett par gånger, men ingen hit. Viss känsla, men trångt och bökigt. Fröken Höger funkar också.

    Jag berättade för min fru (som inte kan ha penetrationssex just nu) att jag skaffat den, och hon reagerade med avsmak. Lite trist tycker jag, när vi har skaffat leksaker som är gjorda för fiffi. Jag tyckte jag gjorde det även för hennes skull, för att vi skulle kunna ha sex tillsammans men utan att det behövdes någon penetration i henne. 

    Kvinnors sexlust är ren och vacker, mäns är snuskig och pervers?

  • Anonym (Johnny)
    Anonym (Kul fråga...) skrev 2020-02-05 14:52:27 följande:
    Har haft både Tenga och Fleshlight och gillar båda.

    Är förstås som alla andra mest intresserad av äkta ömhet, samliv och samlag med min sambo men hon nojar mycket om jobb och sitt mobilsurfande.

    Att onna själv med handen är inte alls lika skönt som de här lösfittorna, de känns närapå bättre än originalen och jag får riktigt långa och kraftiga orgasmer.

    Viktigt att vi bejakar sexualitet och inte nevärderar den, oavsett kön. Det är sorgligt i samhället hur många som slarvar med sin sexlust. Den behöver vårdas, utvecklas och få ta tid.
    Ja, håller med dig helt. Denna stora rikedom i livet som stämplas som snuskig, onödig, förtryckande, missbruksskapande, farlig. 

    Livet är kort. Njut!
  • Anonym (Johnny)
    Anders 386 skrev 2020-02-05 16:54:05 följande:

    Jag har nu också blivit ägare till en Fleshlight. Vi har haft lite taskigt samliv ett tag, och dessutom börjar potensen svikta. Kände att det kunde vara en omväxling och möjlighet att experimentera lite med min dåliga potens. Måste säga att jag gillar den skarpt. Man har liksom kontrollen själv och behöver inte tänka så mycket på sin partner. Storleken perfekt till min normalpenis. Men är väl lite omständlig att rengöra bara. Jag har en variant som är helt "neutral", ett hål bara och ingen avgutning av kroppsdel. 

    Min fru vet inte om att jag skaffat den - en gissning är att hon inte skulle gilla att jag använder ett substitut till hennes fitta. Men jag har inte gömt den, hittar hon den kanske det blir en disskussion...  Men det tar vi då. Glad


    Om en kvinna använder en dildo (substitut för en kuk) så ses det som okej. Om en man gör motsvarande så är det snuskigt, perverst. Tråkigt...
  • Anonym (Johnny)

    Motståndet från frun och att den kändes trång gjorde att jag slängde den idag  Rynkar på näsan

  • Anonym (Johnny)
    Anonym (Johnny) skrev 2020-02-08 15:01:37 följande:

    Motståndet från frun och att den kändes trång gjorde att jag slängde den idag  Rynkar på näsan


    Men nu hämtade jag in den igen... Ska pröva tipset om att ta ut insatsen ur röret, kanske blir mindre trångt... Och så väntar jag in frun, saker kan ju ändra sig.
  • Anonym (Johnny)
    Anonym (Johnny) skrev 2020-02-08 15:38:27 följande:
    Men nu hämtade jag in den igen... Ska pröva tipset om att ta ut insatsen ur röret, kanske blir mindre trångt... Och så väntar jag in frun, saker kan ju ändra sig.
    Nej, det gick inte. Hon blev väldigt upprörd över att jag skaffat den. Lite märkligt egentligen eftersom hon inte haft några betänkligheter mot ett antal dildos vi skaffat.

    Men den kändes inte toppen för mig heller, så jag kan leva utan. Viktigare att få henne med på andra lusthöjande saker.
Svar på tråden Fleshlite något att ha?