• Anonym (förvirrad)

djungel.se?

Hej!

Är det någon här som känner till en sida på internet som heter www.djungel.se??
    Har fått reda på att min sambo har en sida där och vad jag förstår är detta en dejtingsida med ganska sexuell inriktning?
    Är det någon som är medlem eller kan berätta vad för slags folk som hänger där?
    Måste ta upp det här, men vill ha lite på fötterna först. Känns inte så kul när man är i 7 månaden!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden djungel.se?
  • cinderella26

var inne och kollade på startsidan.. och fyyyyyyyy jag skulle bli så arg.. fråga honom varför han e med där..

• Anonym (förvirrad)

Det jobbiga är att vi har träffats via nätet, men en något mer seriös sida. Usch jag har så ont i magen nu

• MallanFrallan

jag skulle bli skogstokig!!

• MallanFrallan

det spelar väl ingen roll hur ni träffades,han är ju med dig nu så då behöver han väl inte vara medlem på nån sån sida!?
    + att du är ju gravid!!!

• hobnob

Jag tycker det räcker att du vet att det är en dejtingsida!
    Ställ honom mot väggen!!! Han ska väl inte ha något på en sån sida att göra när han har dig och ett litet barn på väg!!!

Usch! Stackars dig! Hoppas allt går bra!

• HannaCecilia

Tänk att det är så himla populärt att slänga upp tuttarna och och ballen överallt nu förtiden...

Är inte medlem där, men som det ser ut på första sidan och presentationerna så tycker jag att det ser ut som det är sex kontakt som söks huvudsakligen där. Säger som Cinderella, fråga varför han är med på en sån sida. Sen om han säger att han är med bara för att prata lite almänt med folk över internet så skulle jag ha frågat om han tycker det är lämpligt att det är just på en sån sida han måste prata med folk på när han är i en relation och du dessutom är gravid.

Skulle bli så arg så jag vet inte vad jag skulle göra om min man hade varit med på nån sån sida.

• Nattsaga

Men gu vilken sida, jag hade också blivit hemskt irriterade om min sambo vart medlem där, man ser ju långa vägar vad för sida det är!

• Anonym (tråkigt)

stackars dig..
    En kompis till mig gjode just slut med sin kille..
    Hon ville ränsa sin dator ifrån hanns sidor och hittade där att han varit ute på www.djungel.se m.m..
    När hon sökte vidare hittade hanns kontakt sida.
    Hon tog even steget längre och cattade med honom för att se hur långt han skulle gå då han har ny flickvän.. Läskigt var för henne då han gärna ville strula runt lite tråtts ny flickvän.Hon tackade givetvis nej.
    Det som sårade henne mest var att han lagt ut och sökt kontakt med kvinnor när hon todde de var ihopp och rikigt kära..
    Han hade också chattat med andra kvinnor samma dag som hennes mamma dog i cancer och det sårade henne mycket..
    Jag vet inte men det går alltid att hitta spår om man är data kunnig..
    Hon fick veta mer om henns dåvarande kille en vad hon själv klarade av..
    Det sårade henns så mycket och rev upp en massa saker even om de hade gjort slut..
    Så jag vet inte hur bra det är att luska för mycket på det hela..
    Jag hoppas din sambo kan vara ärligt när du frågar honom om vad han syslar med så du slipper luska fram saker..
    Vad jag inte kan fatta är vaför sitta och jaga andra kvinnor när man har ett förhållande...
    Det vållar ju bara skada det är ju lika bra att vara singel då..
    va rädd om dig du är värd så mycket mer en så....

• Anonym (förvirrad)

Innerst inne förstod jag såklart vad det är för en sida, men man lever ju på hoppet!
    Puh! Ska hem och ta tjuren i hornen om en timme. Känner mig helt tom.

• Lessen

Det kan mycket väl tänkas att han hört om sidan från någon kompis och är där bara för att kolla på bilder.

Min kille är också med där och han använder den för att porrsurfa :-/

Jag har spärrat sexkontaktsidor ska blir spännande om han säger något haha ja då måste han avslöja sig eller hur?

Svar på tråden djungel.se?