• Anonym (förvirrad)

djungel.se?

Hej!

Är det någon här som känner till en sida på internet som heter www.djungel.se??
    Har fått reda på att min sambo har en sida där och vad jag förstår är detta en dejtingsida med ganska sexuell inriktning?
    Är det någon som är medlem eller kan berätta vad för slags folk som hänger där?
    Måste ta upp det här, men vill ha lite på fötterna först. Känns inte så kul när man är i 7 månaden!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden djungel.se?
  • Anonym (förvirrad)

Hur gör man för att spärra sidor då? Ska man ju egentligen inte behöva, men kan vara bra att vet!!!

• Anonym

Har hänt mig med..fast han va inne på qx. En sida som främst riktar sig till homosexuella men även kinky. Även där visades tuttar musar och allt!

• Anonym (jag med)

Undrar också hur man spärrar sexsidor...men då lånar han väl sin släktings data istället

• Lessen

Det är olika har man en bredbandsrouter så spärrar man där annars spärrar man tex i brandväggen.

Helt beroende på mjukvara och hårdvara.

• Anonym (spela roll)

man kan finnas på sexsidor utan att ragga, jag finns på flera trots att jag har pojkvän och r där för att kolla på bilder och visa andra mina bilder, absolut inte för några sexkontakter, varför är ni så oroliga för, lita på era pojkvänner i stället, de kollar kanske bara på bilder, och det gör ju inget

• Lessen

Problemet är när det blir ett beroende, min sambo kan inte låta bli och vårat sexliv blir drabbat det är inte så kul då.

En massa ljug och smusslande, min sambo sexchattade förut men har faktist låtit bli det efter mycket om och men.

• Nattsaga

Anoym, fast att jämföra Qx med en sån här sida går inte riktigt tycker jag.
    Jag är själv medlem i Qx, inget konstigt i det.

• Anonym (förvirrad)

Till Anonym (spela roll)
    Kalla mig gravidkänslig, men MÅSTE man vara medlem för att kolla då??? Jag tvivlar starkt på att han är medlem bara för att titta! Det finns det väl tusentals andra sidor för, där man inte behöver bli medlem!!!!

• Anonym (jag med)

nattsaga...jo,det går att jämföra. qx är ju en sexsida. Har själv kollat.

• Lessen

Man kan ju alltid fråga vad han skulle tycka om man vart medlem där? Tror inte att det skulle uppskattas eller hur? Som tjej får man måååånga mail tror inte att killarna får lika mycket.

Jag är med där för att kolla om sambon tänker svara om någon mailar till honom.

Svar på tråden djungel.se?