• Anonym (förvirrad)

djungel.se?

Hej!

Är det någon här som känner till en sida på internet som heter www.djungel.se??
    Har fått reda på att min sambo har en sida där och vad jag förstår är detta en dejtingsida med ganska sexuell inriktning?
    Är det någon som är medlem eller kan berätta vad för slags folk som hänger där?
    Måste ta upp det här, men vill ha lite på fötterna först. Känns inte så kul när man är i 7 månaden!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden djungel.se?
  • Anonym (spela roll)

TS: på dem sidor jag är medlem måste man iaf vara medlem för att kolla... dessutom kan man som jag ha vänner man chattar helt vanligt med på sidan...

Nattsaga: precis det jag tänkte på, det finns mycket på qx, men i grunden är det ju en vanlig community....

mitt förhållande är iaf så att jag har inget emot att han sexchattar och han bryr sig inte att jag har nakenbilder på olika sidor

• helenagbg

Anonym(spela roll)

jag tycker att man går över gränsen om man är medlem på en sida som förmedlar sexkontakter. Om man nu vill utav ngn anledning så kan man ju undra varför man gör det i smyg.
    Det är skillnad på att porrsurfa lite och att vara medlem och ha en egen sida på en kontaktförmedling.
    Det hade nog inte varit ok för TS om det var en vanlig datingsida heller, det har nog inte just med porren att göra.
    Jag tycker helt klart att du skall ställa honom mot väggen, hur ni träffades har inte med saken att göra. Det är ju dig han är med nu.
    Lycka till!

• cinderella26

folk får gärna tycka att jag är dum svartsjuk vad som helst.. men jag anser att om man har flickvän,fru kalla det vad ni vill så tycker jag faktiskt inte att man behöver vara medlem på sånadär sexsidor. bara för att kolla.. man har väl för f*n sin tjej att titta på..

som gravid skulle jag bli väldigt ledsen och känna mig värdelös..

• Nattsaga

Tycker INTE qx är direkt en sexsida, snarare en community för homo-bisexuella/trans
    o.s.v.

Men som på många andra sidor finns det folk som gärna vill visa lite mer av sig själv om man ska säga som så.!

• helenagbg

Nattsaga:

Håller med dig om QX, tycker väl heller inte att den sidan är så mycket värre än ngn annan. men jag tycker ändå inte att djungel.se är en sida som man bör vara medlem på om man har en respektive.

• Nattsaga

helenagbg, nej jag håller med som jag skrev ovan, hade nog blivit ganska sur om min sambo vart medlem där. Men qx är ju en helt annan sak, där är jag somsagt medlem själv

• helenagbg

nattsaga.

Jag e oxå medlem där, mest för att det var så mycket snack om det här på Fl så jag ville veta vad alla pratade om. Min sambo vet dock det.... och jag är inte där för att titta på nakan kroppar. men det är också en minoritet där. Finns nog mer naket på FL

• cinderella26

FEL här på FL finns väl inget naket.. sånt är ju förbjudet här?? eller har dom ändrat reglerna

• helenagbg

cinderella 26.

Det var inte blodigt allvar, ironi...

• Anonym (jag med)

Mitt ex va med på qx och skrev sexmejl till tjejer som jag läst. Kollade även deras bilder och det va inga kyskbilder precis. Många söker sex där. Men visst, djungel verkar vara ett strå vassare.

• Nattsaga

Anonym (jag med) då hade du nog extrem otur,men sånt kan hända på många communitys och han letade väll upp de sidor där de fanns sexbilder, men qx är definitivt ingen sexsida utan en sida för homosexuella/bisexuella/transor/transexuella o.s.v.

Hursomhelst, ja frågade min sambo om han tyckte att man kunde jämföra de sidorna men de tyckte han inte heller....jaja......alla ser vi väll olika på saker o ting.

• Ebra

Har upptäckt att min sambo oxå har ett konto där... Fast det var nog mer för att provocera mig...

Kan omöjligt tänka mig att han får något utav att sitta där... nästan skrattretande..

• Anonym (jag med)

Nattsaga..jo,så är det. Vet inte varför han valde den sidan...

• Nattsaga

Han kanske är bisexuell? Fast de finns många straighta där också.

• Anonym (förvirrad)

Hej på er!
    Någon kanske undrar hur det gick igår.
    Det visade sig att han hade varit aktiv medlem innan vi ens träffades. Nu hade han fått ett mail från sidan för att påminna om att han hade en massa olästa meddelanden. (Det var det mailet jag råkade hitta) De olästa meddelandena har legat där sen innan vi blev ett par.
    Säger att han inte gått ur för att han glömt bort att han ens var med. Väljer att tro på det. Han blev jätteledsen när han såg hur orolig det här hade gjort mig. Han grät och sa att det inte finns någon annan för honom. Vi pratade länge om våra känslor för varandra och nu känns allt bra!
    Är glad att jag frågade för annars hade jag fortfarande gått omkring med magont. Det är en hemsk känsla att inte lita på den man älskar. Har tyvärr varit med om otrohet förr så det är väl en av anledningarna till att jag blev orolig. Men det var ju mitt ex och inte min nuvarande sambo så jag får försöka att inte låta det påverka vår relation.
    Tack alla som lyssnade igår. Jag behövde det!!
    Kram

• cinderella26

vad bra att det löste sig.. men hade jag varit du så hade jag oxå varit orolig..

• HannaCecilia

Vad bra att det var så TS.

Svar på tråden djungel.se?