Inlägg från: Anonym (förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förvirrad)

djungel.se?

Hej!

Är det någon här som känner till en sida på internet som heter www.djungel.se??
    Har fått reda på att min sambo har en sida där och vad jag förstår är detta en dejtingsida med ganska sexuell inriktning?
    Är det någon som är medlem eller kan berätta vad för slags folk som hänger där?
    Måste ta upp det här, men vill ha lite på fötterna först. Känns inte så kul när man är i 7 månaden!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden djungel.se?
  • Anonym (förvirrad)

Det jobbiga är att vi har träffats via nätet, men en något mer seriös sida. Usch jag har så ont i magen nu

• Anonym (förvirrad)

Innerst inne förstod jag såklart vad det är för en sida, men man lever ju på hoppet!
    Puh! Ska hem och ta tjuren i hornen om en timme. Känner mig helt tom.

• Anonym (förvirrad)

Hur gör man för att spärra sidor då? Ska man ju egentligen inte behöva, men kan vara bra att vet!!!

• Anonym (förvirrad)

Till Anonym (spela roll)
    Kalla mig gravidkänslig, men MÅSTE man vara medlem för att kolla då??? Jag tvivlar starkt på att han är medlem bara för att titta! Det finns det väl tusentals andra sidor för, där man inte behöver bli medlem!!!!

• Anonym (förvirrad)

Hej på er!
    Någon kanske undrar hur det gick igår.
    Det visade sig att han hade varit aktiv medlem innan vi ens träffades. Nu hade han fått ett mail från sidan för att påminna om att han hade en massa olästa meddelanden. (Det var det mailet jag råkade hitta) De olästa meddelandena har legat där sen innan vi blev ett par.
    Säger att han inte gått ur för att han glömt bort att han ens var med. Väljer att tro på det. Han blev jätteledsen när han såg hur orolig det här hade gjort mig. Han grät och sa att det inte finns någon annan för honom. Vi pratade länge om våra känslor för varandra och nu känns allt bra!
    Är glad att jag frågade för annars hade jag fortfarande gått omkring med magont. Det är en hemsk känsla att inte lita på den man älskar. Har tyvärr varit med om otrohet förr så det är väl en av anledningarna till att jag blev orolig. Men det var ju mitt ex och inte min nuvarande sambo så jag får försöka att inte låta det påverka vår relation.
    Tack alla som lyssnade igår. Jag behövde det!!
    Kram

Svar på tråden djungel.se?