djungel.se?
Men gu vilken sida, jag hade också blivit hemskt irriterade om min sambo vart medlem där, man ser ju långa vägar vad för sida det är!
Men gu vilken sida, jag hade också blivit hemskt irriterade om min sambo vart medlem där, man ser ju långa vägar vad för sida det är!
Anoym, fast att jämföra Qx med en sån här sida går inte riktigt tycker jag.
Jag är själv medlem i Qx, inget konstigt i det.
Tycker INTE qx är direkt en sexsida, snarare en community för homo-bisexuella/trans
o.s.v.
Men som på många andra sidor finns det folk som gärna vill visa lite mer av sig själv om man ska säga som så.!
helenagbg, nej jag håller med som jag skrev ovan, hade nog blivit ganska sur om min sambo vart medlem där. Men qx är ju en helt annan sak, där är jag somsagt medlem själv
Anonym (jag med) då hade du nog extrem otur,men sånt kan hända på många communitys och han letade väll upp de sidor där de fanns sexbilder, men qx är definitivt ingen sexsida utan en sida för homosexuella/bisexuella/transor/transexuella o.s.v.
Hursomhelst, ja frågade min sambo om han tyckte att man kunde jämföra de sidorna men de tyckte han inte heller....jaja......alla ser vi väll olika på saker o ting.
Han kanske är bisexuell? Fast de finns många straighta där också.